Eğitim İçeriği

Kendimizi ve Başkalarını Anlama

  • Bizi davranışlarımızın bu şekilde olmasına ne sebep olur?
  • Bu davranışın hangi kısımlarının kabul edilebilir – işimizdeki rolümüz tarafından gerekli – ve hangilerinin kabul edilemez olduğunu nasıl anlayabiliriz?
  • Geri bildirim: başkaları bizi nasıl görüyor ve bizimle nasıl ilişki kuruyor?

Communication

  • Diğerleriyle nasıl iletişim kuruyoruz?
  • Çeşitli iletişim araçlarının avantajları / dezavantajları nelerdir?
  • Communication Etkili iletişimden ne anlıyoruz ve ona nasıl ulaşırız?
  • Bireysel düşünme ve öğrenme stillerimiz ve bunların günlük işimize nasıl uygulanabileceği

Duygusal Zeka

  • Duygular ve sonuçları
  • “DQ” (standart IQ’ya kıyasla) anlayışının önemi
  • Goleman’ın Duygusal Zeka modelinin beş aşaması:
    • Öz Farkındalık
    • Öz-Management
    • Motivasyon
    • Empati
    • Sosyal Beceriler

İşlemsel Analiz

  • Neden meslektaşlarımız ve müşterilerimizle belirli bir şekilde davranıyor / tepki veriyoruz?
  • Meslektaşlarımız ve müşterilerimizle nasıl ilişki kurabiliriz?
  • Kişilerarası ilişkilerimizde “Gerçek Uyum”un faydaları nelerdir?

Paydaş Management

  • Paydaşları Tatmin Etme
  • Paydaş Analizi: iç ve dış paydaşlar

Değişimle Başa Çıkma

  • 9 temel değişim ilkesi
  • Değişime verilen duygusal tepkiler
  • Değişime direnç – ve direncin faydaları

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Hedef Kitle

İletişim ve Etkileme ile ilgili konuların tam olarak farkında olması gereken personel:

  • Mesai arkadaşları
  • Yöneticileri
  • İç ve dış müşterileri ve paydaşları
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler