Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Açıklık diğerlerine: Tüketici pazarında 5 nesil, işgücü pazarında 4 nesil
- Diğerlerine açıklık – pazarda beş nesil: Z Kuşağı, Y Kuşağı, X Kuşağı, Baby Boomers, Gelenekselciler.
- Hangi nesli temsil ediyorum?
- İşgücü pazarında faaliyet gösteren 4 neslin özellikleri: Z, Y, X ve Baby Boomers
Çalışanlar arasındaki nesiller arası farklılıklar:
- Çalışanın gelişim potansiyelini tanımlamak ve yönetmek, yaşla ilgili ihtiyaç ve yetenekleri dikkate almak - temel yetkinlikler
- Farklı yaşlardaki çalışanları motive etmek ve yönetmek için teknikler ve beceriler.
Yaş yönetimi – en genç Y ve Z nesillerini kabul etmek için nasıl hazırlandık?
- Y ve Z nesli çalışanı nasıl?
- Y ve Z nesli çalışanını ne motive eder?
- Y ve Z nesli çalışanıyla nasıl iletişim kurulur?
- Y ve Z nesli çalışanı nasıl yönetilir?
X,Y,Z İletişimi
- X,Y,Z nesilleri için uygun iletişimi nasıl tasarlayabilirim?
- Neden mesajı uyarlamam gerekiyor?
- Ortak iletişim araçları – Geri bildirim
- Nesilleri motive etmek için nasıl iletişim kurulur?
- Açık iletişim – iletişimde otorite
- İşletme iletişiminde işbirliğinin geliştirilmesi
XYZ Yönetimi ve Motivasyonu
- Hedef belirleme ve görevlerin gerçekleştirilmesi
- Ekip yönetimi, faaliyetlerin koordinasyonu, proje yönetimi – nesiller arası işbirliği
- Her nesneyi ne motive ediyor? – nesil anahtarı
- İşbirliği nasıl tasarlanır?
- İşletmede birbirimizi nasıl tamamlayabiliriz?
- Ekipteki görevler nasıl etkili bir şekilde paylaşılır – yetkinlik tablosu
- XYZ'de doğal otorite ve özgüven nasıl oluşturulur?
- Z kuşağı yönetmekte zor mudur ve onu gerçekten ne motive eder?
- Yakında çalışan eksikliği yaşayacak mıyız?
- XYZ işe alımı, her neslin neye bağlı olduğuna bağlıdır
Zor durumlar XYZ – iletişimde özgüven
- Çatışma yönetimi – nesiller arası zor durumlar
- İşte çatışmaları nasıl öngörebilirim?
- İletişim seviyeleri – konuşmacının tutumları (yönetici, çalışan, tedarikçi, alıcı)
- Bir çalışanla, bir yöneticiyle vb. nasıl konuşulur?
- İletişimde empati
- Farklı nesiller benden iletişimde ne bekliyor?
- Şeffaf iletişim yoluyla stresi nasıl azaltabilirim?
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
There are no specific requirements needed to attend this course.
14 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Trainer has extensive Knowledge and would benefit anyone to get training from such qualified People.
DURGA KODALI - Strata Manufacturing
Eğitim - Advanced Product Quality Planning (APQP)
Info about RPA, AI and IoT.
Jubilee Petil - Accenture Inc.
Eğitim - Digital Transformation: Disrupting the Common Delivery of the Common Business Landscape
I liked the alistair's knowledge and presentation style.