Eğitim İçeriği

Halka Yöneltik AI Giriş Communication

  • ChatGPT’nin dış iletişim akışlarındaki yeri
  • Yayınlanacak mesajlar oluşturulurken olanaklar ve sınırlar
  • AI araçlarını kullanarak sorumlu ve etik iletişim

Halka Yöneltik Bildirimler ve Duyuruları Tasarlama

  • ChatGPT’i politika güncellemeleri, uyarılar ve resmi açıklamalar için istemek
  • Farklı platformlara (web, basım, sosyal) uygun farklı versiyonlar oluşturma
  • Mesajın doğru bilgilere dayalı ve onaylanabilir olmasını sağlamak

Social Media ile ChatGPT Mesajlaşma

  • Genişletilmiş platformlara uygun (X, LinkedIn, Facebook) kısa mesajlar oluşturma
  • Kitleye uyumlu ton ve ses ayarlama
  • Etiketlerle, eylem çağrısıyla ve zamanlamasıyla kampanyalar oluşturma

Birçok Dilde İçerik ve Çeviri Desteği

  • ChatGPT’i hızlı ve doğru mesaj çevirisi için kullanma
  • Halka yönelik içeriklerde kültürel ton ve yapının uyarlanması
  • Okunabilirlik ve erişilebilirlik açısından çevrilmiş içeriğin doğrulanması

Şablonlar ve Tekrar Kullanılabilir İstemler

  • Bilgilendirme Yanıtları (SSS), Güncellemeler gibi tekrar kullanılabilecek içerik yapıları oluşturma
  • Ton/stil rehberliğini istemlere gömme
  • ChatGPT’ın çıktı yapısını eğitim için örnekler kullanma

Ton Yönetimi, Okunabilirlik ve Accessility Yönetimi

  • Tüm çıktılarda basit dil prensiplerini kullanma
  • İnformatif, empatik, ortalayıcı gibi ton istemleri için istek
  • Erişilebilirlik ve kapsamlılık kontrol listelerine göre çıktıyı gözden geçirme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Halkla iletişim akışları veya dış stakeholder mesajlaşması hakkında bilgi
  • Önceden AI veya ChatGPT deneyimi gerekmez

Kitle

  • Communication'ün yetkilileri
  • Bağlantı koordinatörleri
  • PR ekibi
 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (1)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler