Eğitim İçeriği

1. Kolaylaştırmaya giriş veya beyin fırtınasının neden kullanılması gerektiği
2. Kişiselleştirme teknikleri kullanarak müşterileri/kullanıcıları tanımlama
3. Sorunun/zorluğun tanımlanması - müşterinin durumu
4. Projedeki iş değerinin belirlenmesi - gereksinimler ve kabul kriterleri
– beyin fırtınası tekniklerini kullanarak Kullanıcı Hikaye Haritaları oluşturma

  • gereksinimlerin tanımlanması, belirlenmesi, ayrıştırılması ve önceliklendirilmesi - araçlar ve teknikler, örneğin Richard Lawrens, Fil Karpaccio egzersizi
  • atölye çalışması:
    - gereksinimlerin tanımlanması - gereksinimlerin kullanıcı hikayesi formülünde tanımlanması
    - gereksinimlerin ölçülebilirliği ve etkililik yerleşimi - bir kullanıcı hikayesi için kabul kriterlerinin belirlenmesi
    - proje müşterisinin ihtiyaçlarına göre gereksinimlerin önceliklendirilmesi
    - gereksinimlerin aktarılması - nasıl anlaştığımızdan emin oluruz - şeffaf bir kullanıcı hikayesi için müşteri ihtiyaçlarının aktarılması

5. Özet - retrospektif "başla, durdur, devam et"

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Müşteriler için yazılım çözümleri tasarlama ve/veya geliştirme konusunda deneyim

Hedef Kitle

  • Geliştiriciler
  • BT departmanı yöneticileri
  • Proje yöneticileri, PM
  • Ürün Sahipleri
  • Marketing departmanı çalışanları
 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (5)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler