Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
1. Kolaylaştırmaya giriş veya beyin fırtınasının neden kullanılması gerektiği
2. Kişiselleştirme teknikleri kullanarak müşterileri/kullanıcıları tanımlama
3. Sorunun/zorluğun tanımlanması - müşterinin durumu
4. Projedeki iş değerinin belirlenmesi - gereksinimler ve kabul kriterleri
– beyin fırtınası tekniklerini kullanarak Kullanıcı Hikaye Haritaları oluşturma
- gereksinimlerin tanımlanması, belirlenmesi, ayrıştırılması ve önceliklendirilmesi - araçlar ve teknikler, örneğin Richard Lawrens, Fil Karpaccio egzersizi
- atölye çalışması:
- gereksinimlerin tanımlanması - gereksinimlerin kullanıcı hikayesi formülünde tanımlanması
- gereksinimlerin ölçülebilirliği ve etkililik yerleşimi - bir kullanıcı hikayesi için kabul kriterlerinin belirlenmesi
- proje müşterisinin ihtiyaçlarına göre gereksinimlerin önceliklendirilmesi
- gereksinimlerin aktarılması - nasıl anlaştığımızdan emin oluruz - şeffaf bir kullanıcı hikayesi için müşteri ihtiyaçlarının aktarılması
5. Özet - retrospektif "başla, durdur, devam et"
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Müşteriler için yazılım çözümleri tasarlama ve/veya geliştirme konusunda deneyim
Hedef Kitle
- Geliştiriciler
- BT departmanı yöneticileri
- Proje yöneticileri, PM
- Ürün Sahipleri
- Marketing departmanı çalışanları
7 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (5)
Interaction and communication
Archie Dlamini - Vodacom SA
Eğitim - JavaScript - Advanced Programming
I like the simple but informative example codes.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
I liked the practical exercises for each design pattern introduced.
Carlos Aragones - Roche Diagnostics
Eğitim - Design Patterns in C#
I really enjoyed the real examples and exercises.
Dmitry Baranovsky
Eğitim - Introduction to Domain Driven Design
The interaction and enthusiasm he had about the training.