Eğitim İçeriği

JavaScript - Nesne yönelimi

  • Sınıflar ve nesnelerin oluşturulması
  • En önemli önceden tanımlanmış nesneler
  • Prototipler ve kurucular
  • Kapsülleme
  • Birlikte oluşum (polymorphism)
  • Miras alma
  • Birleşim (aggregation)

Tasarım Desenleri

  • Singleton
  • Factory
  • Observer
  • Decorator
  • Strategy

Gelişmiş JavaScript Programlama Desenleri

  • Otomatik zamanlayıcı özellikler
  • Nesne takma adları oluşturma
  • Ad alanları (namespaces)
  • Modül deseni (module pattern)
  • Kütüphaneleri 'gereksinim üzerine' değiştirmek
  • Kendi kitabınızın temel tasarım ilkeleri

AJAX vs Promise vs Observable

  • Asenkron iletişimin temelleri
  • fetch() API vs 'async await'
  • RxJS temelleri
  • JSON vs Nesne

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • JavaScript programlamasının temel bilgisi
  • Nesne yönelimli programlama temelleri
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (7)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler