Eğitim İçeriği

Girişler

  • Desenler ve katmanlı mimariler
  • Desen tanımlaması
  • Tasarım desenleri ve tasarım
  • Tasarım deseni bulma ve seçme
  • Tasarım deseni uygulaması

Bilinen Desenler

Nesne Oluşturma

  • Factory (Fabrika)
  • Builder (Yapıcı)
  • Factory Method (Fabrika Yöntemi)
  • Prototype (Örnek)
  • Singleton (Tek Nümuneli)

Yapısal Desenler

  • Adapter (Uyarlayıcı)
  • Bridge (Köprü)
  • Composite (Bileşik)
  • Decorator (Süsleyici)
  • Facade (Fasada)
  • Flyweight (Hafif Ağırlıklı)
  • Proxy (Vekaleti)

Davranışsal Desenler

  • Chain of Responsibility (Sorumluluk Zinciri)
  • Command (Komut)
  • Interpreter (Yorumlayıcı)
  • Iterator (İteratör)
  • Mediator (Ortak)
  • Memento (Anı)
  • Observer (Gözlemci)
  • State (Durum)
  • Strategy (Strateji)
  • Template Method (Şablon Yöntemi)
  • Visitor (Ziyaretçi)
  • Observer (Gözlemci)

Desen Oluşturma

  • Desen mi, desen olmayan mı
  • Formal desen tanımlaması
  • Desen kataloğunun organizasyonu
  • Özel hedef ve soyutlanmış hedef
  • Desenlerinizi bir desen topluluğuna yayınlayınız

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

UML hakkında iyi bilgi ve C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 veya üstü gibi herhangi bir nesne yönelimli dil bilgisi...

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler