Eğitim İçeriği
Girişler
- Desenler ve katmanlı mimariler
- Desen tanımlaması
- Tasarım desenleri ve tasarım
- Tasarım deseni bulma ve seçme
- Tasarım deseni uygulaması
Bilinen Desenler
Nesne Oluşturma
- Factory (Fabrika)
- Builder (Yapıcı)
- Factory Method (Fabrika Yöntemi)
- Prototype (Örnek)
- Singleton (Tek Nümuneli)
Yapısal Desenler
- Adapter (Uyarlayıcı)
- Bridge (Köprü)
- Composite (Bileşik)
- Decorator (Süsleyici)
- Facade (Fasada)
- Flyweight (Hafif Ağırlıklı)
- Proxy (Vekaleti)
Davranışsal Desenler
- Chain of Responsibility (Sorumluluk Zinciri)
- Command (Komut)
- Interpreter (Yorumlayıcı)
- Iterator (İteratör)
- Mediator (Ortak)
- Memento (Anı)
- Observer (Gözlemci)
- State (Durum)
- Strategy (Strateji)
- Template Method (Şablon Yöntemi)
- Visitor (Ziyaretçi)
- Observer (Gözlemci)
Desen Oluşturma
- Desen mi, desen olmayan mı
- Formal desen tanımlaması
- Desen kataloğunun organizasyonu
- Özel hedef ve soyutlanmış hedef
- Desenlerinizi bir desen topluluğuna yayınlayınız
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
UML hakkında iyi bilgi ve C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 veya üstü gibi herhangi bir nesne yönelimli dil bilgisi...
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Eğitmenin açıklamaları ve etkileşimleri gerçekten konuyu iyi aktardı; ve muhtemelen deneyim seviyem yeterli olmasa da, bundan çok şey öğrendim!
Pieter Bruynseels - Spot Buy Center BV
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi
Eğitmen, yazılım mimarisinde gerçekten önemli kavramları quizlerle vurguladı. Gereksinim belirlemesinden birim testine kadar yazılım geliştirme döngüsünün etkili uygulanmasında yüksek seviyeli bakış açısı, yazılım geliştirmede deneyimsiz olan veri bilimciler için çok yenilikçidir.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi
Tekniklerin genel özeti
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi
Basit ancak bilgilendirici örnek kodları seviyorum.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi