Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Giriş
- Desenler ve katmanlı mimariler
- Desen açıklaması
- Tasarım desenleri ve tasarım
- Tasarım desenlerini bulma ve seçme
- Tasarım deseni uygulaması
Bilinen Desenler
Nesne Oluşturma
- Fabrika
- Oluşturucu
- Fabrika Metodu
- Prototip
- Tekil
Yapısal Desenler
- Adaptör
- Köprü
- Bileşik
- Dekoratör
- Cephe
- Ağırlıksız
- Vekil
Davranışsal Desenler
- Sorumluluk Zinciri
- Komut
- Yorumlayıcı
- Yineleyici
- Arabulucu
- Anı
- Gözlemci
- Durum
- Strateji
- Şablon Yöntemi
- Ziyaretçi
- Gözlemci
Desenler Oluşturma
- Desen kullanmak ya da kullanmamak
- Resmi desen açıklaması
- Desen kataloğunu düzenleme
- Özel amaç ve soyut amaç
- Desenlerinizi bir desen topluluğuna yayınlama
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
İyi derecede UML bilgisi ve C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 veya üzeri gibi herhangi bir nesne yönelimli programlama dili bilgisi.
14 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Antrenör, yazılım mimarisi içindeki gerçekten önemli kavramları testlerle vurguladı. Gereksinim elicitation'dan birim testine kadar yazılım geliştirme döngüsünün etkili uygulanması üzerine yüksek seviye bir bakış, yazılım geliştirme konusunda az deneyime sahip veri bilimcileri için çok yenileyici.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi
Tekniklerin genel bir özeti
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi
Ben basit ancak bilgilendirici örnek kodları beğeniyorum.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Eğitim - Design Patterns
Yapay Zeka Çevirisi