Eğitim İçeriği

Giriş

  • Desenler ve katmanlı mimariler
  • Desen açıklaması
  • Tasarım desenleri ve tasarım
  • Tasarım desenlerini bulma ve seçme
  • Tasarım deseni uygulaması

Bilinen Desenler

Nesne Oluşturma

  • Fabrika
  • Oluşturucu
  • Fabrika Metodu
  • Prototip
  • Tekil

Yapısal Desenler

  • Adaptör
  • Köprü
  • Bileşik
  • Dekoratör
  • Cephe
  • Ağırlıksız
  • Vekil

Davranışsal Desenler

  • Sorumluluk Zinciri
  • Komut
  • Yorumlayıcı
  • Yineleyici
  • Arabulucu
  • Anı
  • Gözlemci
  • Durum
  • Strateji
  • Şablon Yöntemi
  • Ziyaretçi
  • Gözlemci

Desenler Oluşturma

  • Desen kullanmak ya da kullanmamak
  • Resmi desen açıklaması
  • Desen kataloğunu düzenleme
  • Özel amaç ve soyut amaç
  • Desenlerinizi bir desen topluluğuna yayınlama

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

İyi derecede UML bilgisi ve C++, C#, Java, VB.NET, PHP 5.3 veya üzeri gibi herhangi bir nesne yönelimli programlama dili bilgisi.

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler