Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Tasarım Kalıplarına Giriş Design Patterns
- Tasarım kalıpları nedir?
- Tasarım kalıplarını neden kullanmalıyız?
- Gang of Four (GoF) ve kalıp sınıflandırması
- Yaygın tasarım ilkeleri (SOLID, DRY, KISS, YAGNI)
Oluşturucu Design Patterns
- Fabrika Metodu
- Soyut Fabrika
- Tekilton (Singleton)
- İnşacı (Builder)
- Prototip
Yapısal Design Patterns
- Uyarlayıcı (Adapter)
- Köprü (Bridge)
- Bileşik (Composite)
- Dekoratör (Decorator)
- Cephe (Facade)
- Ağırlıksız (Flyweight)
- Vekil (Proxy)
Davranışsal Design Patterns
- Sorumluluk Zinciri (Chain of Responsibility)
- Komut (Command)
- Yorumlayıcı (Interpreter)
- Yineleyici (Iterator)
- Arabulucu (Mediator)
- Anı (Memento)
- Gözlemci (Observer)
- Durum (State)
- Strateji (Strategy)
- Şablon Metodu (Template Method)
- Ziyaretçi (Visitor)
Gerçek Dünya Uygulamalarında Design Patterns Uygulama
- Kurumsal uygulamalarda tasarım kalıpları
- Tasarım kalıplarını kullanarak eski kodu yeniden düzenleme
- Sağlam çözümler için birden fazla kalıbı birleştirme
- En iyi uygulamalar ve dikkat edilmesi gereken noktalar
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Java programlama deneyimi
- Object-Oriented Programming (OOP) kavramlarının anlaşılması
- Yazılım mimarisi ilkeleri hakkında temel bilgi
Hedef Kitle
- Tasarım becerilerini geliştirmek isteyen Java geliştiriciler
- Ölçeklenebilir uygulamalar tasarlayan yazılım mimarları
- Kodun sürdürülebilirliğini ve verimliliğini artırmayı hedefleyen teknik liderler
21 Saat