Eğitim İçeriği
BPMN 2.0, Business Sürecinde Bağlamı
- Business Süreci Tanımı
- Business Sürecini Nasıl Modellemeliyiz
Temel BPMN Sembolleri Örneklerde
- Etkinlik
- Geçit
- Olay
- Sıra Akışı
- Mesaj
- Artifakt
Collaboration Modelleme
- Havuz, Katılımcılar
- Şeritler
Mesaj Akışı
- Mesajları Nasıl Modellemeliyiz
Öğeler ve Veri
- Veri Modelleme
Activitiler
- Etkinlik ve Görev
- İnsan Etkileşimleri
- Görev Türleri
- Alt Süreç
- Çağrı Etkinliği
- Döngü Özellikleri ve Çoklu Örnek
Olaylar
- Kavramlar
- Başlangıç ve Bitiş Olayları
- Ara Olaylar
- Tetikleyici
- Olay Türleri
- Mesaj
- Zamanlayıcı
- Hata
- Yükseltme
- İptal
- Telafi
- Bağlantı
Geçitler
- Sıra Akışı Hususları
- Özel Geçit
- Kapsayıcı Geçit
- Paralel Geçit
- Olay Tabanlı Geçit
- Paralel Olay Tabanlı Geçit
- Karmaşık Geçit
Telafi
- Telafi İşleyicisi
- Telafi Tetikleme
- Hata İşleme ve Telafi Arasındaki İlişki
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- İş süreçlerine ilişkin temel anlayış.
Hedef Kitle
- Business veya Süreç Analistleri
- Süreç Tasarımcıları
- İş değişikliği veya dönüşümüne dahil olan herkes
Danışanlarımızın Yorumları (7)
I liked the courses of modeler and camunda engine and the possibilty that camunda offers for making the business process in the modeler using spring boot.
ElHadji Abdoulaye NDIAYE - Orange Sonatel
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
I appreciated the pedagogy that the trainer had made a lesson plan ahead of time, and I appreciated the trainer's depth of experience in the subject matter with a multitude of real world case studies in which she had personally participated.
Meng Weng Wong - Singapore Management University
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
1. The extensive documentation, screenshot, sample codes that we can "take away" and refer to it later to recollect of what we've learnt. 2. The patience of the trainer going through line by line, and point by point.
Melvin Won - Trainocate (M) Sdn Bhd
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
It was interactive and the trainer is very engaging and open to questioning and explaining where certain things were raised or not understood.
Duncan Morris - FNB
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Good learning
Sylvester Baiden-Amissah - FNB
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
That the trainer went the extra mile to assist us with a real use case that we are currently busy with in our day to day work.
Jean du Toit - FNB
Eğitim - BPMN 2.0 in Camunda Modeler
Any did not shut down our ideas or thoughts into concepts. He took time to understand one's thoughts and corrected us in a polite manner.