Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.        
        
        
            Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.        
    Eğitim İçeriği
Çatışmanın doğası ve türleri. Katılımlar nedeniyle ortaya çıkan çatışma türleri
Lewin tarafından sunulan çatışma durumları teorisi.
Çatışmanın ana kaynağı.
- kaynaklar
- amaçlardaki farklılıklar
- işin birbirine bağlılığı
- değerler ve görüşlerdeki farklılıklar
- organizasyonel belirsizlik
Fonksiyonel ve disfonksiyonel çatışmalar
Çatışma sırasında meydana gelen algının bozulması
Çatışmanın dinamikleri
- önceki fase
- sorun fası
- yükselme fası
- karşılaşma fası
Çatışmaları yönetmeye yönelik davranış tarzları; anlaşmazlık durumunda uygun davranış. Çeşitli stillerin sabit uygulanması sonucu
Kararlı ve takım işinde çatışmaların gelişimine katkıda bulunma. Çatışmaları çözmede faydalı kararlı beceriler
Çatışma durumlarında kullanılan stratejiler:
- Ben kazanır - sen kaybedersin
- Sen kazanır - ben kaybederim
- Kaybetmeden - çatışmanın işbirliğiye dönüştürülmesi
Çatışma yönetimi. Çatışmaları çözümde kullanılan ana yöntemler ve teknikler
- müzakereler
- arasözcülük
- tahmin
Çatışma sırasında duygularla çalışma
Zor durumlarda stres, baş etme
- anti-stres eğitimine giriş
- relaksasyon yöntemleri - odaklanma
Çatışmaları çözmede yaratıcı ilkeler.
Çatışma yönetimi için temel bir araç olan etkin iletişim.
- iletişim ve çatışma çözümündeki engeller
- sözel ve sözsüz
Müzakerelerde çatışmaları çözme tekniklerinin kullanımı.
Eğitimin özeti
             14 Saat
        
        
Danışanlarımızın Yorumları (5)
SAMART Goal ve Teklif Mecrasında Anlaşma Kavramı
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Eğitim - Negotiation Skills
Yapay Zeka Çevirisi
Tartışmanın netliği. Antrenör, katılımcılara bağlanıyor. Antrenörün nazik ve mutlu havası.
Mona Liza - IT
Eğitim - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Yapay Zeka Çevirisi
Bu nedenle 1:1 olması nedeniyle, içeriklerin kişiselleştirilmesi.
Patricia - Embraer
Eğitim - Influencing and Avoiding Conflict
Yapay Zeka Çevirisi
Excellent trener, konuşmanın tamamen hedef kitleye uyarlanmış olması. Çok fazla içerik.
Carole - Axway
Eğitim - Communicating and Influencing For Team Members
Yapay Zeka Çevirisi
teoriler ile uygulamalar arasındaki iyi denge
Akos Hegyi - BioLife Plazma Hungary Kft. / Sanaplasma Kft.
Eğitim - Conflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence
Yapay Zeka Çevirisi
