Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Çatışmanın doğası ve türleri. Katılımcılara göre çatışma türleri
Lewin'e göre çatışma durumları teorisi.
Çatışmanın ana kaynağı.
- kaynaklar
- hedeflerindeki farklılıklar
- işin birbirine bağımlılığı
- değerlerde veya görüşlerdeki farklılıklar
- organizasyonel belirsizlik
Fonksiyonel ve işlevsiz çatışmalar
Çatışmada meydana gelen algı bozulmaları
Çatışmanın dinamikleri
- önceki aşama
- meydan okuma aşaması
- tırmanma aşaması
- karşılaşma aşaması
Çatışmaları yönetme tarzı; anlaşmazlıkta uygun davranış. Çeşitli tarzların katı uygulanmasının sonuçları
Takım çalışmasında çatışmaları kullanma ve geliştirme. Çatışmaları çözmede faydalı olan iddialı beceriler
Çatışma durumlarında kullanılan stratejiler:
- Ben kazanırım - sen kaybedersin
- Sen kazanırsın - ben kaybederim
- Kaybetmeden - çatışmayı işbirliğine dönüştürme
Çatışma Management. Çatışma çözümünün ana yöntemleri ve teknikleri
- müzakereler
- arabuluculuk
- tahkim
Çatışmada duygularla başa çıkma
Stres, zor durumlarda başa çıkma
- anti-stres eğitiminin tanıtılması
- gevşeme yöntemleri - odaklanma
Çatışma çözümünün yaratıcı ilkeleri.
Çatışma yönetiminde temel araç olan etkili iletişim.
- iletişim ve çatışma çözümündeki engeller
- sözlü ve sözsüz
Çatışmaları çözmek için müzakere tekniklerinin kullanılması.
Eğitimin özeti
14 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (5)
SAMART Goal and Negotiation Concept
Withaya - Babcock Power (Thailand)
Eğitim - Negotiation Skills
Clarity of the discussion. Trainer connects to the participants. Pleasant and happy aura of the trainer.
Mona Liza - IT
Eğitim - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
As it was a 1:1, the personalization of the content.
Patricia - Embraer
Eğitim - Influencing and Avoiding Conflict
Excellent trainer, with the speech completely tailorerd to the audience. A lot of content.
Carole - Axway
Eğitim - Communicating and Influencing For Team Members
good balance between theories and practices