Diğer Eğitimlerimize Göz Atın
Formal Etiquette in Hospitality
14 SaatCustomer Care Strategy
21 SaatCustomer Care Academy test
28 SaatInfluence in Action
14 SaatSon Güncellenme:
Danışanlarımızın Yorumları (2)
Bilgilerin sunuluş şekli.
TAIATU CRISTI IONUT
Eğitim - Customer Care Academy
Yapay Zeka Çevirisi
hızı, sağlanan bilgileri. teorik ve uygulama durumlarıyla, elyazmalarıyla, alıştırmalarıyla vb. nasıl öğretildiğini.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Eğitim - Influence in Action
Yapay Zeka Çevirisi
Yaklaşan Etkinlikler
Diğer Ülkeler
Dünyanın her yerinde eğitim veriyoruz.Danışmanlık
Kişiler Arası Beceriler Danışmanlık
Online Kişiler Arası Beceriler training in !country, Online Kişiler Arası Beceriler training courses in !country, Online Weekend Kişiler Arası Beceriler courses in !country, Online Evening Kişiler Arası Beceriler training in !country, Online Person To Person Skills instructor-led in !country, Online Weekend Kişiler Arası Beceriler training in !country, Online Person To Person Skills training in !country, Online Person To Person Skills instructor-led in !country, Online Kişiler Arası Beceriler classes in !country, Online Person To Person Skills private courses in !country, Online Person To Person Skills one on one training in !country, Online Person To Person Skills trainer in !country, Online Person To Person Skills coaching in !country, Online Evening Person To Person Skills courses in !country, Online Person To Person Skills boot camp in !country, Online Person To Person Skills on-site in !country, Online Kişiler Arası Beceriler instructor in !country