SAFe® for Teams Eğitimi
This two-day course teaches teams who are part of an Agile Release Train (ART) how to work in an Agile environment using Scrum, Kanban, and XP. The teams will learn how to become Agile Teams, build their backlog, and plan and execute iterations. Agile teams learn about their ART and their role in it, planning, executing, and improving with other teams.
This class prepares teams to run a Program Increment (PI), including all meetings at the Team and Program level with a specific focus on the upcoming PI planning. Attending the class prepares participants to take the exam and become a certified SAFe® Practitioner (SP).
After this course, you should be able to:
-
Apply SAFe to scale Lean and Agile development in your enterprise
-
Know your team and its role on the Agile Release Train
-
Know all other teams on the train, their roles and the dependencies between the teams
-
Plan iterations
-
Execute iterations, demo value, and improve your process
-
Plan Program Increments
-
Integrate and work with other teams on the train
Eğitim İçeriği
- Introducing the Scaled Agile Framework® (SAFe®)
- Building an Agile Team
- Planning the Iteration
- Executing the Iteration
- Executing the Program Increment
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
All are welcome to attend the course, regardless of experience. However, the following prerequisites are highly recommended for those who intend to take the SAFe® Practitioner (SP) certification exam:
- Familiarity with Agile concepts and principles
- Awareness of Scrum, Kanban, and XP
- Working knowledge of software and hardware development processes
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
SAFe® for Teams Eğitimi - Booking
SAFe® for Teams Eğitimi - Enquiry
SAFe® for Teams - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (1)
takım egzersizleri
Dan
Eğitim - SAFe® for Teams
Yapay Zeka Çevirisi
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Proje Yönetimi: Şelale Modeli ve Agile Teknikleri
14 SaatBu 2 günlük kurs, Waterfall modelini kullanmakla ilgilenen ve geleneksel olarak bu modelin eksiklikleriyle başa çıkmaya çalışan tüm BT profesyonelleri için uygundur - Agile yaklaşımları da dahil olmak üzere.
1. günün amacı, bu yaklaşımlara genel bir bakış sunarak, bunların sizin ortamınızda neyin uygun olabileceğine karar vermenizi sağlamaktır.
2. gün, Agile’den belirlenen proje yönetimi tekniklerini ve iyi uygulamaları ve bunların Waterfall veya Agile bağlamında nasıl uygulanabileceğini inceler.
İş ve sistem analizi, UML notasyonu kullanarak – Scrum metodolojisinde PM'ler için pratik bir atölye çalışması.
21 Saatİş analizi, iş gereksinimlerini inceleme, anlama ve tanımlama sürecidir; bu da bu gereksinimleri karşılayan çözümler geliştirmeyi amaçlar. Jest Bir organizasyonda değişim yönetimi sürecinin ve yeni iş çözümlerinin tasarlanmasının temel bir unsurudur. İş analizinin amacı, teknolojik, süreçsel veya organizasyonel çözümlerin iş hedeflerini ve ihtiyaçlarını karşılamasını sağlamaktır. Jest Uygulanan çözümlerin yerinde, uygulanabilir ve iş gereksinimlerine tam olarak uygun olmasını sağlayarak projelerin ve organizasyondaki değişikliklerin etkinliğini sağlamanın temel bir unsurudur.
Agile Project Management Kanban ile
14 SaatHedef kitle:
BT Direktörü, Proje Yöneticisi, Teknik Ekip Lideri, Analist, Yazılım Geliştiricisi, Test Uzmanı
Öğrenme hedefi:
Bu eğitimin amacı, Kanban atölyelerinin ve Agile temellerinin bilgi ve pratiğini kazanmaktır.
Yönetilen Agile Projeler Lean ve Kanban ile
21 SaatBu kurs, projelerini yönetmek için Agile (özellikle SCRUM), Lean ve Kanban'ı birleştirmesi gereken kişiler için oluşturulmuştur.
Ürün tasarımı ve yazılım tasarımı dünyalarını bir araya getirir.
Agile Project Management ile Scrum
14 SaatKimler katılmalı?
Bu 2 günlük kurs, yinelemeli Agile ve Scrum metodolojilerini yazılım geliştirmeyi yönetmek için uygulamakla ilgilenen tüm BT profesyonelleri için uygundur. Bu kurs özellikle proje yöneticileri, ekip liderleri, geliştiriciler ve yazılım geliştirme sürecinde pay sahibi olmak isteyen müşteriler için uygundur.
Agile Software Testing
14 SaatBu kurs, test yöneticileri, kalite güvence personeli, test uzmanları, yazılım geliştiricileri, proje yöneticileri ve yönetim kademesi için, Agile proje yönetimi çerçevelerinin (özellikle SCRUM) test süreçleriyle nasıl başa çıktığını açıklamak amacıyla oluşturulmuştur.
Kursun sonunda, katılımcıların her biri örnek bir uygulama için bir test planı tasarlayacak ve uygulayacaktır (mümkünse gerçek bir müşteri uygulaması kullanılabilir).
Kanban Management Profesyonel 1
14 SaatKanban Management Profesyonel 1 (KMP1), Lean Kanban Üniversitesi (LKU) tarafından akredite edilmiş, yüksek düzeyde etkileşimli iki günlük bir kurstur. Öğretim, grup tartışmaları ve tamamen sürükleyici bir simülasyonu birleştirerek Kanban Yöntemi'nin bireylere, ekiplere ve kuruluşlara ürün ve hizmetlerin müşterilerine sunulmasını yönetme ve iyileştirme konusunda nasıl yardımcı olduğunu göstermektedir.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişim için pragmatik, uygulanabilir, kanıta dayalı rehberlik sağlar. Mevcut durumda yaptıklarınızla başlar ve mevcut rollere, sorumluluklara ve unvanlara saygı duyarak ve her düzeyde liderliği teşvik ederek evrimsel değişimi sürdürür. Bu, kuruluşların iş süreçlerini kademeli olarak geliştirmesine, ilerlemeyi ölçmek için ilgili metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riskleri önemli ölçüde azaltmasına olanak tanır.
Bu kurstan Kanban ilkeleri ve genel uygulamaları hakkında bilgi ve kuruluşunuzda Kanban'ı güvenle uygulamanızı sağlayacak becerilerle ayrılacaksınız.
Neler Öğreneceksiniz?
- İç ve dış memnuniyetsizlik kaynaklarını belirleme
- Talebi ve kapasiteyi analiz etme
- Bilgi keşif sürecini modelleme
- Kanban sistemlerini ve görselleştirmelerini tasarlama
- İyileştirmeleri belirleme ve önceliklendirme
- Etkinlikler için kadansları seçme
- Hizmet sınıflarını belirleme
Bu Kurs Kimler İçin?
Ürün geliştirme veya bilgi işiyle ilgilenen herkes. Bu, aşağıdakileri içerir ancak bunlarla sınırlı değildir:
Program ve teslimat yöneticileri
Ürün ve proje yöneticileri
Ürün geliştiriciler, yazılım geliştiriciler ve test uzmanları
Operasyon veya destek alanında çalışanlar
Business analistler
Üst düzey yönetim
Kuruluşlarında Agile uygulamakla ilgilenen herkes
Agile Project Management Kanban ve Jira ile
14 SaatJIRA, yazılım geliştirmedeki çevikliği artırmak için proje ve sorun takibi sağlayan Java tabanlı bir web uygulamasıdır.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitimde katılımcılar, kuruluşları içinde Agile için Kanban yaklaşımını uygulamak üzere Jira'ü nasıl kullanacaklarını öğreneceklerdir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Agile ve Kanban'ın arkasındaki ilkeleri anlayabilecekler
- Jira kullanarak bir Kanban projesi oluşturup yönetebilecekler
- Jira'ü kuruluşlarının ihtiyaçlarına göre özelleştirebilecekler
- Temel ve gelişmiş aramalar ve analizler gerçekleştirebilecekler
- Raporlar oluşturup inceleyebilecekler
Hedef Kitle
- Ürün yöneticileri
- Yazılım geliştiricileri
- Test mühendisleri
- Business analistleri
Kurs Formatı
- Kısmen ders anlatımı, kısmen tartışma, alıştırmalar ve canlı laboratuvar ortamında yoğun uygulamalı çalışma.
Not
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçerek ayarlama yapınız.
Leading the Lean-Agile Software Enterprise with the Scaled Agile Framework® - Scaled Agilist Certification (SA)
14 SaatThis two-day course teaches the Lean-Agile principles and practices of the Scaled Agile Framework® (SAFe®).
You’ll learn how to execute and release value through Agile Release Trains, how to build an Agile Portfolio, and how to lead a Lean-Agile transformation at enterprise scale.
You will gain an understanding of the Lean-Agile mindset and how to apply the principles and practices of SAFe to support Agile teams, programs, program portfolio management, and to coordinate large Value Streams. Attending the class prepares you to take the exam and become a certified SAFe® Agilist (SA). Associated Certification: SAFe Agilist (SA)
SAFe® 4.0 Advanced Scrum Master Course with ASM Certification
14 SaatThis two-day course prepares current Scrum Masters for their leadership role in facilitating Agile team, program, and enterprise success in a SAFe® implementation. The course covers facilitation of cross-team interactions in support of the program execution and relentless improvement. It enhances the Scrum paradigm with an introduction to scalable engineering and DevOps practices; the application of Kanban to facilitate the flow of value; and supporting interactions with architects, product management, and other critical stakeholders in the larger program and enterprise contexts. The course offers actionable tools for building high-performing teams and explores practical ways of addressing Agile and Scrum anti-patterns in the enterprise. Attending the class prepares you to take the exam and become a certified SAFe® Advanced Scrum Master (ASM).
Scrum Temel Atölye Çalışması
14 SaatBu kurs, katılımcılara Scrum ve Agile becerilerini uygulamaları için bir atölye çalışması yaklaşımıyla yapılandırılmıştır.
Scrum Yöneticiler ve Yöneticiler İçin
7 SaatBu kurs aynı zamanda SCRUM farkındalık eğitimi olarak da bilinir.
Kimler katılmalı?
Bu kurs, metodolojiyi uygulamanın faydalarını nasıl hesaplayacağını öğrenmek veya ekiplerinin ne yaptığını anlamak isteyen yöneticiler, yöneticiler ve diğer karar vericiler için oluşturulmuştur.
Ayrıca, yazılım geliştirme müşterilerinin geliştirme sürecinde pay sahibi olmak isteyenler için de uygundur.
Scrum Ürün Sahibi
7 SaatBu kursun hedef kitlesi: Ürün sahipleri, yöneticiler veya Agile planlama ve tahmin teknikleriyle ilgilenen herkes.
Scrum Ürün Sahibi (SPO) kursu, sunumlar, tartışmalar ve uygulamalı egzersizlerin bir kombinasyonunu kullanarak açıklamalar yapar ve pratik uygulamalarla gösterir. Bir Agile ekibin rolünü üstlenmenin nasıl bir şey olduğunu gösterir. Bu kurs, bir ürün sahibinin bir Agile ürünün yaşam döngüsündeki tüm yönlerini kapsar; hızlı bir şekilde gereksinim toplama, kullanıcı hikayeleri yazma, hikaye puanlarını tahmin etme, izleme, sürüm planlaması, raporlama, tahminleme, ölçeklendirme ve benzeri konuları içerir.
Scrum - Adım Adım
14 SaatScrum, Agile yaklaşımında popüler bir proje yönetimi yöntemidir. Jest, bir projede çalışan ekiplerin değerli bir ürünü esnek ve verimli bir şekilde sunmasını sağlayan bir çerçevedir. Scrum'un temel özellikleri şeffaflık, inceleme ve adaptasyondur. Scrum, değişikliklere hızlı yanıt vermeyi, müşteri ihtiyaçlarına esnek bir şekilde uyum sağlamayı ve yinelemeli bir ürün geliştirme sürecini mümkün kılar; bu da genellikle daha iyi kaliteye ve müşteri memnuniyetine yol açar. Ekip rolleri: Ürün Sahibi: Müşterinin çıkarlarını temsil eden ve ürün görevlerine öncelik veren kişi. Scrum Ustası: Scrum ekibini destekleyen, sürecin uygulanmasını sağlayan ve engelleri kaldıran kişi. Geliştirme Ekibi: Ürünü sunmaktan sorumlu ekip.
The Kanban Method (TKP)
7 SaatKuruluşunuzda Agile'yi uygulamakta zorlanıyor musunuz? Değişim çok mu kısıtlayıcı? Takımlarınız aşırı yüklenmiş ve daha az üretken mi, ancak yine de devrim niteliğinde bir değişikliğe direnç gösteriyor mu?
“Çeviklik Alternatif Yolu”nu seçin ve sürecinizi değiştirmek yerine iyileştiren evrimsel ve insancıl Change Management Yöntemini uygulayın.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişim için pragmatik, uygulanabilir, kanıta dayalı rehberlik sağlar. Mevcut yaptığınızla başlar ve mevcut rollere, sorumluluklara ve iş unvanlarına saygı duyar. Bu, kuruluşların iş süreçlerini kademeli olarak geliştirmesine, ilerlemeyi ölçmek için ilgili metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riski önemli ölçüde azaltmasına olanak tanır.
Ekibiniz bunalmışsa, Kanban işinizi kontrol altına almanıza yardımcı olabilir. Kanban, sürecinizi dinamik olarak yönetmek ve darboğazları ortaya çıkarmak için yeni bir tekniktir.
Bu eğitim, Kanban'ı işinize uygulamak için gereken beceri ve bilgileri sağlar ve şimdi hangi üzerinde çalışacağını, hangisini daha sonra bırakacağını ve hangisini yapılacaklar listesinden sonsuza dek çıkaracağını öğrenmenizi sağlar.
Öğrenme Çıktıları
Bu 1 günlük kurs, Kanban Yöntemi®'nin temellerini öğretir ve alternatif bir çeviklik yoluna giriş seviyesi ve başlangıç noktasıdır.
Katılımcılar Kanban Yöntemi'ne aşina olmalıdır. Temel bir Kanban panosu tasarlayabilmeli ve uygulayabilmelidirler. İş öğesi türlerini ve belirli iş öğeleriyle ilişkili riskleri anlayabilmelidirler. Çeşitli Team Kanban panosu tasarımları ve stilleriyle aşina olmalı ve bağlamlarına en uygun tasarımı nasıl seçeceklerini bilmelidirler. “Çeviklik alternatif yolu” üzerindeki her adımda elde edilecek değer ve faydaları bilmelidirler.
Kimler Katılmalı
Bu kurs, ürün geliştirme veya bilgi iş ortamının bir parçası olan ve Kanban'ın çalışma ortamlarını nasıl iyileştirebileceğini keşfetmekle ilgilenen tüm profesyoneller için tasarlanmıştır. Kanban, Lean Management'u benimsemek isteyen üst düzey yöneticilerden, çalışma uygulamalarını iyileştirmek isteyen teslimat ekibi üyelerine kadar bir kuruluşun çeşitli fonksiyonlarında çalışır. Önceki kurs katılımcıları şu rollerdeydi:
- Üst Düzey Management Pozisyonları (CxO)
- Program ve Proje Yöneticileri
- Ürün Yöneticileri, Ürün Sahipleri ve Business Analistleri
- Scrum Ekip Üyeleri
- Scrum Ustaları, Takım Liderleri ve Değişim Temsilcileri
- Ürün ve Yazılım Geliştiricileri ve Test Uzmanları
- Agile Koçları ve Uygulayıcıları (Scrum, XP, DSDM, AgilePM, vb.)
- İnsan Kaynakları ve Finance profesyonelleri gibi diğer roller