Eğitim İçeriği

Modül 1 – Dynamics 365 Finance & Operations Giriş

  • Finance ve SCM modülleri için işlevsel genel bakış
  • ERP yapısı ve gezinme

Modül 2 – Tedarikçi ve Müşteri Management

  • Tedarikçi ve müşteri oluşturma ve sınıflandırma
  • Tedarikçi işbirliği ve onay workflow'ları

Modül 3 – Vergi Yapılandırması

  • KDV ve vergi yetkililerini kurma
  • Vergi grupları ve kodları

Modül 4 – Alış Siparişleri, Faturalar ve Ödemeler

  • Alış siparişlerinin oluşturulması ve yönetimi
  • Fatura işleme ve onay süreçleri
  • Ödeme zamanlaması ve eşleme

Modül 5 – Malzeme Yönetimi ve Lojistik İşlemleri

  • Malzeme izleme ve depolama
  • Girdi/çıkış işlemlerini yönetme
  • Lojistik kurulumu ve parametrelerin tanımlanması

Modül 6 – Maliye ve Tedarik Süreç Akışları

  • Sonundan başa tedarik ve ödeme döngüsü
  • Genel muhasebe ve alt muhasebe entegrasyonu

Modül 7 – İşlevsel Destek Durum Çalışmaları

  • Ortak yapılandırma senaryoları
  • Doğrulama ve istisna yönetimi
  • Hata tanılama ve belgelerin oluşturulması

Özet ve Sonraki Adımlar

Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations, küresel finansal işlemler, tedarik zinciri işlemleri ve lojistik yönetimini yönetmek için tasarlanmış birentreprise seviyesi ERP platformudur.

Bu eğitmen kılavuzlu canlı eğitim (çevrimiçi veya yerel), işlevsellik becerilerini anlaması gereken orta düzeyden ileri düzey ERPtrafik kullanıcısı ve dahili destek ekibi için tasarlanmıştır Microsoft Dynamics 365 F&O Finance'da ve tedarik zinciri modüllerde.

Bu eğitimle birlikte, katılımcılar şunları yapabilecektir:

  • Merkezi Finance ve SCM işlevselliğini gezinme ve yapılandırma
  • Sistemin içinde tedarikçi, müşteri ve vergi bilgilerini yönetme
  • Alış siparişleri, faturalar ve ödemeleri oluşturma ve izleme
  • Platform üzerinden depo ve lojistik akışlarını çalıştırma
  • Tedarik ve maliye süreç akışlarının anahtar noktalarını anlama
  • Fonksiyonel yapılandırma ve hata yönetimi yoluyla iş kullanıcılarına destek sağlama

Eğitim Formatı

  • Etkileşimli sunum ve tartışma
  • Çoğu egzersiz ve uygulama
  • Yaşam laboratuvar ortamında el ile uygulama

Eğitim Özelleştirme Seçenekleri

  • Bu eğitimi özelleştirmek için özel taleplerde bulunmak isteyenler için lütfen bize başvurun.
  • ERP sistemlerinde mali ve tedarik zinciri süreçlerini anlamak
  • SAP veya başka bir enterprise ERP kullanma deneyimi
  • Muhasebe, tedarik ve depo yönetimi akışlarıyla tanıdık olmak

Kitle

  • Dynamics 365'e geçiş yapan Finance ve tedarik zinciri uzmanları
  • ERP işlevsel danışmanlar
  • Yapılandırma ve doğrulama sorumluluğunu taşıyan dahili destek ekibi

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • ERP sistemlerindeki mali ve tedarik zinciri işlemlerini anlamak
  • SAP veya başka bir kurumsal ERP kullanma deneyimi
  • Muhasebe, alım yönetimi ve stok yönetim akışlarıyla verimli çalışmak

Hedef Kitle

  • Dynamics 365'e geçiş yapan Finance ve tedarik zinciri profesyonelleri
  • ERP işlevsel danışmanları
  • Yapılandırma ve doğrulama sorumluluğunu üstlenen iç destek ekibi
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (1)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler