Eğitim İçeriği

Modül 1: Dynamics 365 müşteri hizmetlerine giriş

Modül 2: Müşteri Hizmetleri Merkezi ile bileşen yönetimi

Modül 3: Kuytular kullanarak bileşen iş yükü yönetimi

Modül 4: Kayıt oluşturma ve güncelleme otomasyonu

Modül 5: Müşteri hizmetlerinde entegre yönlendirme hakkında bilgi

Modül 6: Haklar oluşturulması ve yönetimi

Modül 7: Servis Seviyesi Anlaşmaları (SLA) ile çalışma

Modül 8: Bilgi yönetimi çözümleri oluşturma

Modül 9: Bileşenleri çözmek için bilgi makalelerinin kullanımı

Modül 10: Müşteri Ses ile anket projeleri oluşturma

Modül 11: Müşteri Ses kullanarak müşteri ankete tasarım yapma

Modül 12: Müşteri Ses ankete gönderme

Modül 13: Power Automate ile ankete otomasyonlama

Modül 14: Servis planlamasını yapılandırma

Modül 15: Müşteri Hizmetleri Planlama ile servislerin planlanması

Modül 16: Müşteri hizmetleri çalışma alanı ile temsilci verimliliğini artırma

Modül 17: Temsilci deneyimi profilleri kullanarak temsilci deneyimlerini özelleştirme

Modül 18: Müşteri Hizmetleri için Omnichannel hakkında bilgi

Modül 19: Entegre yönlendirme ile iş yönlendirme ve dağıtım

Modül 20: Omnichannel'da SMS kanallarının uygulanması

Modül 21: Omnichannel kullanarak sohbet araç çubuklarının dağıtılması

Modül 22: Omnichannel'de zeka destek çözümleri oluşturma

Modül 23: Müşteri Hizmetleri Görüşleri hakkında bilgi

Modül 24: Müşteri hizmetleri verileri için görselleştirmelerin oluşturulması

Modül 25: Bağlı Müşteri Hizmetleri ve Azure IoT hakkında bilgi

Modül 26: Bağlı Müşteri Hizmetleri ile cihazların kaydetme ve yönetimi

Modül 27: Müşteri hizmetleri için özel uygulamalar oluşturma

Modül 28: Müşteri Hizmetleri için Omnichannel ile Copilot Studio'nun entegrasyonu

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Kesit CRM kavramlarının bilgisi
  • Müşteri destek veya hizmet süreçleriyle deneyim
  • Microsoft 365 veya Dynamics 365 ortamlarıyla tanışlık

Kitle

  • Müşteri hizmet profesyonelleri ve takım liderleri
  • CRM yöneticileri ve Dynamics 365 danışmanları
  • Müşteri destek çözümleri için sorumlu IT profesyonelleri
 35 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (1)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler