Değişimi McKinsey 7s Modeli ile Yönetme Eğitimi
McKinsey 7-S modeli, derinlemesine analizler ve büyük değişiklikler yerine, şirketinizin ne kadar uyumlu olduğunu analiz etmek için harikadır. Bir değişiklik yapmanız gerektiğini biliyorsanız ancak ne yapacağınızdan emin değilseniz, bu sizin için ideal değişim yönetimi modelidir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (çevrimiçi veya yerinde), McKinsey 7S modelini kendi kuruluşlarında uygulamayı planlayan yöneticilere, iş sahiplerine ve stratejistlere yöneliktir.
Kurs Formatı
- Etkileşimli ders ve tartışma.
- Bol alıştırma ve uygulama.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek için lütfen bizimle iletişime geçerek düzenleme yapabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
- Change Management’ye Giriş
- Hızlı Arka Plan
- Alakayı Belirleme
- Ne Zaman Kullanılır ve Ne Zaman Kaçınılır
- 7 Element’ler
- Sert Element’ler
- Strateji
- Yapı
- Sistem
- Yumuşak Element’ler
- Stil
- Personel
- Beceriler
- Paylaşılan Değerler/Ortak Vizyon ve Önemi
- Sert Element’ler
- Takip Edilecek Kontrol Listesi
- Vaka Çalışmaları
- Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Özel Ön Koşul Yok
Hedef Kitle
- Bu kurs, kuruluşlarında McKinsey 7S modelini uygulamayı planlayan yöneticiler, işletme sahipleri ve stratejistler için idealdir.
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Değişimi McKinsey 7s Modeli ile Yönetme Eğitimi - Booking
Değişimi McKinsey 7s Modeli ile Yönetme Eğitimi - Enquiry
Danışanlarımızın Yorumları (1)
Etkileşimli oturumlar, tartışmalar ve oturum için gerçek örnekler kullanmak
JACOLIEN VOGES - Pernod Ricard
Eğitim - Kanban Management Professional 1
Yapay Zeka Çevirisi
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Change Management
14 SaatHedef Kitle:
Bu kurs, işletmelerinin ilgili bölümü için en iyi sonuçları elde etmek amacıyla Değişim Süreci hakkında daha geniş bir bakış açısına ihtiyaç duyan tüm çalışanlar için tasarlanmıştır.
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler ve Vaka Çalışmaları
Bu kursun sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Bir organizasyonda değişimin planlanmasının temelini oluşturan temel Değişim Stratejilerini açıklayabileceklerdir.
- 9 Değişim İlkesinin kullanımını ve uygulamasını anlayabileceklerdir.
- İşletmelerinin ilgili bölümüne uygun bir Değişim Planı oluşturabileceklerdir.
Change Management - Değişimi Liderlikle
7 SaatChange Management - Değişime Karşı Yönetim
7 SaatHow to Manage Stress and Avoid Burnout
7 SaatThis instructor-led, live training in Türkiye (online or onsite) is aimed at stressed individuals who wish to deal with their stress effectively and achieve a calmer, clearer and more energetic state in daily life.
By the end of this training, participants will be able to:
- Understand the two types of stress: distress and eustress.
- Articulate your personal indicators and relievers of stress.
- Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
- Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
- Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
Kanban Management Profesyonel 1
14 Saat Kanban Management Professional 1 (KMP1) iki günlük yüksek etkileşimli bir kurs olup, öğretim, grup tartışmaları ve tamamen daldırıcı bir simulasyonu kullanarak Kanban Yöntemi'nin bireyleri, takımları ve organizasyonları müşterilerine ürünler ve hizmetler teslimatını yönetme ve iyileştirme konusunda nasıl yardımcı olduğunu gösterir.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişiklik için pragmatik, uygulanabilir, kanıtlara dayalı rehberlik sağlar. Mevcut rolleri, sorumlulukları ve iş unvanlarını saygı göstererek ve tüm seviyelerde liderliğin teşvik edilmesi ile şu an yaptığınızdan başlayıp evrimsel bir değişikliğe geçiş yapar. Bu, organizasyonların İş süreçlerini dikkatlice evrilmesine, ilerleme ölçümü için uygun metrikleri tanımlamasına ve kullanmasına olanak tanır ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riskleri önemli ölçüde azaltır.
Bu kursu bitirdiğinizde Kanban prensipleri ve genel uygulamaları hakkında bilgi sahibi olacak, organizasyonunuza güvenle Kanban'ı uygulama yeteneğinizi elde edeceksiniz.
Ne Öğreneceksiniz?
- İç ve dış memnuniyetsizlik kaynaklarını belirleme
- Talebi kapasiteyle karşılaştırma analizi yapma
- Bilgi keşif sürecini modelleme
- Kanban sistemlerini ve görselleştirmelerini tasarlama
- İyileştirmeleri tanımlama ve önceliklendirme
- Aktiviteler için ritimleri seçme
- Hizmet sınıflarını belirleme
Kime Bu Kurs Uygun?
Ürün geliştirimi veya bilgi işine dahil olan herkes. Bu, ancak sınırlı değildir:
Program ve teslimat yöneticileri
Ürün ve proje yöneticileri
Ürün geliştiricileri, yazılım geliştiricileri ve testçiler
Operasyonlar veya destekte çalışan kişiler
Business analistleri
Yüksek düzey yönetim
Organizasyonlarında Agile'i uygulamaya ilgi duyan herkes
Kotter’ın 8 Adımlık Değişim Modeli
14 SaatJohn Kotter, "Değişimi Yönetmek" adlı eserinde, insanların kuruluşlarını dönüştürmek için neler yaptığını incelemiştir. Kotter, yöneticilerin dönüşümsel değişimle başa çıkmalarına yardımcı olacak 8 adımlı bir değişim modeli sunmuştur.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), kuruluşlarında Kotter'ın 8 adımlı modelini uygulamayı planlayan yöneticiler, işletme sahipleri ve stratejistler için tasarlanmıştır.
Lean Üretim Olmayan Amaçlar İçin 5S
7 SaatKime yönelik: Üretkenliği artırmak için 5S uygulamasını感兴趣的管理人员,以及希望确保正确引入这一重要概念的人员。
Bu eğitim kursu, tüm sektörlerden profesyonallar için oluşturulmuştur. Diş klinikleri, laboratuvarlar, ofisler vb. gibi farklı alanlara uyarlanabilir. Akademik amaçlar için tasarlanmamıştır, ancak 5S'yi nasıl uygulayacağınız konusunda pratik tavsiyeler sunar.
Bu kurs, 5S'yi doğru bir şekilde tanıtmayı isteyen liderler ve değişim agentleri için tasarlanmıştır.
Her kurs üyesi, 5S'nin çalıştığını göstermek amacıyla çeşitli uygulamalarda elden deneyim kazanma fırsatına sahip olacaktır.
Eğitim tamamlandığında:
- 5S'nin nasıl çalıştığını anlayın ve verimliliği %10 ila %30 arasında artırın.
- Sürüklük kaynaklarını tanımlayabilir ve karlılığı artırabilirsiniz.
- Beş adımlık sürecin nedenlerini anlayın ve nasıl uygulanacağını bilsiniz.
- Prosesleri geliştirmek için araçları ve prosedürleri elde edin.
- 5S'yi işyerinize tanıtmak için somut bir plan geliştirin.
Eğer iş yerindeki verimliliği artırmayı, daha fazla sipariş kazanmayı ve müşterilerinizi memnun etmeyi hedef ediyorsanız güvenliği de iyileştirmek için bu kursu almamanız mümkün değil.
Lean 5S
7 SaatWho should attend:
Lean and change agents, operational leaders and professionals who want to make sure they are starting this foundational concept the right way
This training course has been created for professionals from all sectors in manufacturing etc. It is not designed for academic purposes, but offers practical advice how to implement 5S in your production facility
The course is aimed at leaders and agents for change who want to make sure that they are introducing 5S the right way.
Each course member will have the opportunity to get hands on experience through a number of exercises to demonstrate that 5S works.
Upon completing the training you will:
- Understand how 5S works and improve efficiency by 10 to 30%
- Be able to indentify sources of waste and improve profitability
- Understand the reasons for the five step process and know how to implement it
- Have the tools and procedures in order to improve production processes
- Develop a concrete plan to introduce 5S to your workplace
If you are thinking about improving workplace efficiency, winning more orders and satisfying your customers while improving safety, you cannot afford not to take this course
The Kanban Method (TKP)
7 SaatOrganizasyonunuzda Agile uygulamakta zorlanıyor musunuz? Değişim çok kısıtlayıcı mı? Takımlarınız aşırı yüklenmiş, üretkenlik düşük olmasına rağmen devrimci bir değişime karşı dirençli mi?
"Alternatif Esneklik Yolu"nu seçin ve süreçlerinizi değiştirmeyen ancak geliştiren evrimsel ve insan merkezli Change Management Yöntemini uygulayın.
Kanban Yöntemi, başarılı evrimsel değişime yönelik pratik, gerçek dünya dayalı ve eyleme hazır rehberlik sağlar. Şimdiki işlerinizle başlar ve mevcut rolleri, sorumlulukları ve görev isimlerini sayar. Bu, kuruluşların iş süreçlerini dikkatlice evrimleşmesine olanak tanır, ilerleme ölçmek için uygun ölçümleri tanımlamalarına ve kullanmalarına yardımcı olur ve karmaşık değişim programlarıyla ilişkili riski önemli ölçüde azaltır.
Takımınız aşırı yüklenmişse, Kanban size işinizi kontrol altına almanıza yardımcı olabilir. Kanban, sürecinizi dinamik olarak yönetme ve engelleri ortaya çıkarma yeni bir tekniktir.
Bu eğitim, sizin işlerinizde Kanban'ı uygulama gereksinimlerini sağlar ve şu an ne üzerinde çalışılacağını, daha sonra bırakılacak şeyleri belirleme ve nelerin ömür boyu yapmaya listesinden çıkarılacağına karar verme konusunda nasıl bilgi sahibi olunacağını öğretecektir.
Eğitim Sonuçları
Bu 1 günlük kurs, Kanban Yöntem®'ünün temellerini öğretir ve esnekliğe alternatif bir yol bulmak için giriş düzeyi ve başlangıç noktasıdır.
Katılımcılar, Kanban Yöntemi ile tanışmalıdırlar. Temel bir Kanban tahtasını tasarlayabilir ve uygulayabilecekleridir. Çalışma ögesinin türlerini ve belirli çalışma ögeleriyle ilişkili riskleri anlamalıdır. Takım Kanban tahtası tasarımlarının ve tarzlarının çeşitli örneklerle tanışmalıdırlar ve durumlarına en uygun tasarımın seçilmesine bilgi sahibi olmalılardır. Alternatif esneklik yolu üzerinde her adımda edinilecek değerleri ve avantajları bilmelidir.
Hangi Kişiler Katılmalıdır
Bu kurs, ürün geliştirme veya bilgiçi iş ortamının bir parçası olan herhangi bir profesyonelle tasarlanmıştır ve Kanban'ın çalışma ortamlarını nasıl iyileştirebileceğini keşfetmekle ilgilenenlere. Organizasyonun farklı fonksiyonlarında çalışmanın, yönetim düzeyindeki personelın Lean Management'e uygulamayı denemek isteyene veya teslimat takımlarının iş yöntemlerini iyileştirmeye çalışan üyelerine kadar Kanban her yerde etkili olabilir. Derslerimize katılanlar, şu gibi rollerdeydiler:
- Yüksek Management Pozisyonları (CxO)
- Program ve Proje Yöneticileri
- Ürün Yöneticileri, Ürün Sahipleri ve Business Analistleri
- Scrum Takım Üyeleri
- Scrum Ustaları, Takım Liderleri ve Değişim Ajansları
- Ürün & Yazılım Geliştiricileri & Testçiler
- Agile Akıcılar ve Pratikçiler (Scrum, XP, DSDM, AgilePM vb.)
- Diğer roller, örneğin HR ve Finance profesyonelleri