Eğitim İçeriği

1. Teknik ve Kalite Mükemmelliği

  • İşletimsel mükemmellik için analitik düşünme ve problem çözme
  • Kalitenin, uyumun ve profesyonel standartlara uyunun sağlanması
  • Teknik teslimatte yenilikçiliği ve sürekli iyileşmeyi teşvik etme

2. Kritik Düşünce ve Karar Verme

  • Belirsizlik altında yapılandırılmış karar verme çerçeveleri
  • Analitik akıl yürütmenin yaratıcı problem çözme ile dengelenmesi
  • Karmaşık iş senaryolarında yargı ve dürüstlüğün uygulanması

3. Olağanüstü Müşteri Deneyimi

  • Müşteri ihtiyaçlarını ve iş hedeflerini anlamak
  • Güvenilir müşteri ilişkilerinin kurulması ve sürdürülmesi
  • Sürekli değer sunma ve profesyonel dürüstlüğün korunması

4. Stratejik İletişim ve Etki

  • Etkili ve net iletişim kurma
  • İş alanlarında paydaş beklentilerinin yönetimi
  • Empati ve ikna ile sonuçların etkisi

5. İnsan Deneyimi ve Liderlik

  • Kendi farkındalığını geliştirme ve duygusal zeka
  • Dâhilci işbirliği ile takımın yetki verilmesi ve motive edilmesi
  • Dinamik ortamlarda uyumlu öncülük etme

6. Takım İşbirliği ve Katılımın Teşvik Edilmesi

  • Güven, geri bildirim ve ortak sorumluluk kültürünün yaratılması
  • Takım hedeflerinin organizasyonel vizyonla hizalanması
  • Toplu başarının sağlanması için bireysel yetkinliklerin tanınması ve kullanılması

7. Sürekli Gelişme ve Profesyonel Gelişim

  • Hayat boyu öğrenme ve beceri geliştirme alışkanlıklarının oluşturulması
  • Performans geliştirmede koçluk ve mentorluk
  • Öğrenmenin ölçülebilir iş sonuçlarına dönüştürülmesi

8. Entegre Uygulama ve Yansıma

  • Öğrenilen kavramların gerçek iş yerindeki zorluklara uygulanması
  • Ana yetkinliklerin pekiştirilmesi için işbirlikçi egzersizler
  • Profesyonel mükemmellik için kişisel eylem planlarının geliştirilmesi

Özeti ve Son Adımlar

  • Ana fikirler ve uygulamalar üzerinde yansıma
  • Sürekli liderlik gelişimi için taahhüt
  • Devamlı gelişim için rehberlik ve kaynaklar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Müşteri ile yüz yüze veya yöneticilik rollerinde deneyim
  • Organizasyonel standartlar ve kalite uygulamalarıyla tanışma
  • Liderlik ve yenilikçilik becerilerinin geliştirilmesine ilgi

Hedef Kitle

  • Yöneticiler ve üst düzey profesyoneller
  • Müşteri etkileşiminde rol oynayan direktörler ve üst düzey liderler
  • Takım performansını ve müşteri etkisini artırmayı amaçlayan ortaklar
 7 Saatler

Katılımcı Sayısı


Katılımcı başına fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (5)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler