Eğitim İçeriği

Temel Konular

  • Marka, Marka Pazarlaması, Marka Kimliği, Marka Algısı ve Marka İtibarı'nı Tanımlama
  • Markanın gücü ile bir işletmenin kar getiriciliği arasındaki ilişki

Çevrimiçi Marka Denetiminin Gücü

  • Bir markanın dijital izi nedir ve neden günümüzde iş sağlığı açısından kritik öneme sahiptir?
  • Çeşitli temas noktalarının toplamı, bir markanın imajını ve algısını nasıl şekillendirir
  • Bir çevrimiçi marka denetimi ne zaman yapılması gerekir?
  • Düzenli olarak Çevrimiçi Marka Denetimleri yapmanın önemi
  • Çevrimiçi Marka Denetimi Framework'ü ve ne geleceğine baktığımız

İş Genel Bakış ve Uyumlandırma

  • Seviyeyi ayarlama ve işletmenin mevcut önceliklerini, hedeflerini ve işin genel durumunu etkileyen mikro/makro faktörleri belirleme
  • Marka Denetiminin hedeflerini tanımlama ve framework'un açık bir yönü olması için temin etme

Çevrimiçi Varlıkları Değerlendirme

  • Bir markanın sahip olduğu çevrimiçi kanallarının güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmek, işletmenin kontrol ettiği çevrimiçi marka varlığının müşterilere nasıl yansıdığını görmek
  • Markanın kendi iletişimleri, marka imajını zarar verebilecek veya faydalı olabilecek yollar nelerdir?
  • Çevrimiçi varlıkları değerlendirme konusunda tüm işletmelerin dikkat etmesi gereken evrensel bir kontrol listesi

Çevrimiçi İtibar Denetimi

  • SEO denetimi: Her markanın çevrimiçi itibarının önemli bir kısmı, arama motorları tarafından nasıl sıralandığıdır
  • Bugün SEO'nun nasıl değerlendirileceği ve optimize edilebileceği
  • Yapay zeka'nın SEO'yu nasıl değiştirdiği
  • Eski ve yeni SEO yönergeleri
  • Çevrimiçi Bahsedilenler: Markanın gerçek itibarını ve imajını ortaya koyan niceliksel ve nitel veriler
  • Hedef kitlelerin ve anonim kullanıcıların çevrimiçi sosyal dinleme yoluyla bir marka hakkında nasıl konuştuğunu keşfetme
  • Web Analitiği: Bir çevrimiçi işin hayatta kalmasını sağlayan metriklerin analizi
  • Ana web metriklerini (trafik, dönüş oranı, sayfa görüntülemeleri ve dönüş oranları) inceleyerek müşterileri ne kadar karıştırıp ne kadar etki eden faktörleri tanımlama

Rekabet Analizi

  • Endüstriyi Tanıma
  • Endüstri trendleri, projeksiyonlar ve en üst düzey oyuncular
  • Rival liste
  • Algı Haritası: Markanın rekabet ortamında algılanan pozisyonunu görsel olarak haritalama
  • Markanın pozisyonunun rakiplerle karşılaştırıldığında güçlü ve zayıf yanlarının keşfedilmesi

Marka Stratejisi ve Taktikleri

  • Markanın hedeflenen pozisyonunu belirleme
  • Marka Pazarlama Hedeflerini Geliştirme
  • Denetimin sonuçları doğrudan bilgilendirmiş olan bir Marka Stratejisi Tasarlama
  • Sonuçları sürdüren Entegre Pazarlama iletişim planı geliştirme
  • İlerleme ve başarıyı değerlendirmek için Ana Performans Göstergeleri ve bir takip sistemi geliştirme

Bir Çevrimiçi Marka Denetiminde Yapay Zekanın Kullanım Zamanı

  • Profesyonellerin denetim sürecinde verimlilik için yapay zekayı kullanabilecekleri 3 alan
  • Bir çevrimiçi marka denetimi sırasında yapay zekanın kullanılmasını kaçının olması gereken 3 alan

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Pazarlama ilkeleri ve terimleri konusunda temel bir anlayış

Bu kurs, takımlar veya profesyoneller için önemlidir:

  • Bir markayı yeniden düzenlemeyi düşünüyorsunuz
  • Markanın mevcut pozisyonunu yeniden konumlandırmak veya güçlendirmek istiyorsunuz
  • Yeni bir pazar veya dikeye genişlemeyi planlıyorsunuz
  • Yeni hedef kitlelere ve müşteri gruplarına ulaşmayı hedefliyorsunuz
  • İşletmenizin genel iş hedefleriyle daha iyi uyumlu olan marka stratejileri oluşturmayı istiyorsunuz
  • Daha rekabetçi bir marka oluşturmaya çalışıyorsunuz
  • Markanın ve pazarlama performansında düşüş yaşıyorsunuz
  • Marka adının itibarı/imagi zarar gördü veya marka imajını iyileştirmeyi istiyorsunuz
  • Marka yönetimi konusunda sorun alanlarını teşhis etmek istiyorsunuz
  • Pazarlama materyallerini güncellemeye ihtiyacınız var
  • Mesajlaşma, dil, görseller, tasarım, hissi vb. gibi tutarsız marka öğeleriyle mücadele ediyorsunuz

Hedef Kitle

  • Pazarlama yöneticileri
  • Pazarlama stratejistleri
  • Marka stratejistleri
  • Pazarlama karar vericileri
  • Her kapasitedeki pazarlama profesyonelleri
  • Tasarım ve yaratıcı takımlar (ikincil kitle)
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler