Günümüz bağlantılı dünyasında bir markanın dijital varlığı, bir işin hayatta kalması için çok önemlidir.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim, tüm seviyelerdeki pazarlama profesyonelleri hedeflenmektedir ve bunların işlerinin çevrimiçi marka pozisyonunu güçlendirmesini, marka performansını değerlendirmesini ve marka imajını ve itibarını yönetmesine yardımcı olmayı amaçlar.
Çeşitli çevrimiçi temas noktalarının toplamı, hedef kitlelerin şirketinizi nasıl gördüğünü ve sizinle iş yapmak isteyip istemediklerini son derece etkileyen faktördür.
Bir çevrimiçi marka denetimi, bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu değerlendirmek ve güçlendirmek için işletmelerin standart uygulaması haline gelmiştir.
Kendi markalarının sahip olduğu çevrimiçi varlıkların güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmenin yanı sıra, bu denetim, marka üzerinde işletmenizin sahip olmadığı çevrimiçi kanallarda nasıl konuşulduğunu analiz ederek marka algısını değerlendirecektir.
Bir çevrimiçi marka denetimi gerçekleştikten sonra, daha geniş iş hedefleriyle uyumlu olan dönüştürücü bir pazarlama stratejisi geliştirmenize güç vereceksiniz.
Bu kurs 'Marka Yönetimi' kategorisine girse de, bir organizasyon içindeki diğer disiplinlere de dokunur; müşteri deneyiminden ve çevrimiçi kullanıcı yolculuğuna kadar, içgörülerden pazarlama stratejisi ve planlamaya kadar her şey dahil olur.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecekler:
-
Markanın çevrimiçi varlığını güçlü ve zayıf yönleri için değerlendirebilecektir.
-
İşletmenizin çevrimiçi itibarını ve imajını ortaya koyabilecektir.
-
Bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu tanımlayarak güçlendirebilecektir.
-
Sonuç odaklı bir marka stratejisi ve entegre çevrimiçi pazarlama iletişim planı oluşturabilecektir.
-
Rekabetçi marka analizi yaparak endüstri algısı haritası oluştirebilecektir.
-
Bir SEO denetimi gerçekleştirebilecektir.
-
Yapay zeka çağında güncellenmiş SEO yönergelerini öğrenecektir.
-
Farklı müşteri gruplarının bir işletmeyi ve ürünleri veya hizmetlerini nasıl gördükleri hakkında değerli içgörüler elde edebilecektir.
-
Çevrimiçi sosyal dinleme yönetimi yapabilecektir.
-
Yapay zeka'yı rutin marka denetimlerini daha verimli hale getirmek için kullanabilecektir.
Daha Fazla...