Çevrimiçi veya fiziki olarak gerçekleştirilen, eğitmen liderliğindeki canlı Pazarlama eğitimleri, etkileşimli tartışmalar ve vaka çalışmaları yoluyla Pazarlamanın(Marketing) temel kavramlarını öğretir.
Pazarlama eğitimi, "çevrimiçi canlı eğitim" ya da "fiziki olarak yerinde eğitim" formatlarında sunulur. Çevrimiçi canlı eğitim (diğer adıyla "uzaktan canlı eğitim"), etkileşimli bir uzak masaüstü aracılığıyla gerçekleştirilir. Fiziki eğitimler ise Ankara konumundaki müşteri sahasında ya da Ankara adresindeki NobleProg kurumsal eğitim merkezlerinde düzenlenebilir.
NobleProg – Yerel Eğitim Ortağınız
Ankara
Kavaklıdere, Barbaros Mahallesi, Tahran Cd. 19/A, Ankara, Türkiye, 06680
Ankara’nın Kavaklıdere semtinde, Tahran Caddesi üzerinde konumlanan bu adres, şehrin büyükelçilikler ve iş merkezleri bölgesinde yer alarak stratejik bir konum sunar. Şehrin en canlı caddelerinden biri olan, kafe, mağaza, pastane ve gece hayatıyla ünlü Tunali Hilmi Caddesi’ne doğrudan erişim sağlar. Yürüme mesafesinde yer alan Kuğulu Park ve Kocatepe Camii gibi önemli noktalara kolaylıkla ulaşılabilirken; Anıtkabir, Anadolu Medeniyetleri Müzesi ve Ankara Kalesi gibi tarihi yerlere ise kısa bir araç yolculuğu veya taksiyle ulaşmak mümkündür.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), büyük sosyal medya platformlarında reklam kampanyaları oluşturmak, yönetmek ve optimize etmek isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar pazarlamacılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Sosyal medya kampanyası oluşturmaya yönelik yapılandırılmış bir yaklaşım geliştirmek.
Facebook, Google ve TikTok'ta reklam kampanyaları kurmak ve yönetmek.
Kampanya hedeflerini tanımlamak ve doğru reklam formatlarını seçmek.
Reklam kampanyaları için ideal hedef kitleyi belirlemek ve hedeflemek.
Analitik ve A/B testi kullanarak reklam performansını optimize etmek.
Yatırım getirisini en üst düzeye çıkarmak için bütçeleri etkili bir şekilde tahsis etmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), çevrimiçi topluluklar oluşturmak ve yönetmek, etkili içerik stratejileri oluşturmak ve marka etkileşimini artırmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye sosyal medya yöneticileri ve pazarlama profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Hedef kitleleri tanımlamak ve sosyal medya stratejilerini buna göre uyarlamak.
İşletme hedeflerine göre uygun sosyal medya platformlarını seçmek.
İçerik sütunları, formatları ve takvimleri içeren etkili içerik stratejileri oluşturmak.
Sosyal medya taktiklerini geliştirmek için rakipleri analiz etmek.
Ücretli reklam kampanyaları geliştirmek ve başarılarını ölçmek.
Çevrimiçi topluluklarla etkili bir şekilde etkileşim kurmak ve bunları yönetmek.
Sosyal medya krizlerini yönetmek ve marka itibarını korumak.
Etik en iyi uygulamaları ve sosyal medya politikalarını uygulamak.
Satış Kapanma Teknikleri, katılımcılara kanıtlanmış stratejiler ve senaryolarla donatılarak kapatma oranlarını artırma ve satış döngülerini kısaltma odaklı bir uygulamalı çalıştaydır.
Bu eğitmen yönettiği canlı eğitim (çevrimiçi veya yerinde) başlangıç düzeyine sahip veya orta düzeydeki satış profesyonellerinin kapanma etkinliğini ve tutarlılığını geliştirmek isteyenler için düzenlenmiştir.
Bu çalıştayın sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Satış ortamlarına ve alıcı profillere uygun bir yapılandırılmış kapanma süreci uygulamak.
Erken itirazları tespit etmek ve ele almak için yüksek etki soruları ve deneme kapanmalarını kullanmak.
İkna edici teklifler sunmak ve güvenle şartları müzakere etmek.
Potansiyel müşterileri müşteriye çevirmek için takip ve taahhüt stratejilerini uygulamak.
Kursun Biçimi
Etkileşimli sunum ve tartışma.
Gerçek dünya senaryolarını içeren pratik alıştırmalar ve rol oynama.
Çalıştay sonrası hemen uygulanacak eylem planlaması.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
Ürünleriniz, satış döngünüz veya senaryolarınıza uygun özelleştirilmiş bir çalıştay talep etmek için bizimle iletişime geçin.
Advanced Sales Strategies for Leaders is a practical training program that focuses on developing the skills of sales leaders in cross-selling, upselling, consultative selling, and opportunity detection, using real-world examples relevant to their professional context.
Bu eğitmen yönetimi olan canlı eğitim (online veya face-to-face) satış liderlerine ve yöneticilere yönelik olup, satış performansını maksimize etmeyi, müşteri ilişkilerini güçlendirmeyi ve ekibleri için etkili satış stratejileri uygulamayı amaçlamaktadır.
Eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecekler:
Pazarlarında cross-selling ve upselling stratejilerini etkili bir şekilde uygulayabilmek.
Danışmanlık satış teknikleri kullanarak müşteri güvenini ve sadakatini güçlendirmek.
Var olan ve potansiyel müşteri hesaplarında yeni fırsatları tanımlama ve uygulama yapabilmek.
Müşteri odaklı, gelişmiş satış yaklaşımlarını satış ekibi içinde benimseyeceklerdir.
Eğitim Formatı
Etkileşimli ders ve tartışmalar.
Rol yapma ve senaryo tabanlı egzersizler.
Katılımcıların sektörlerine uygun örnekler ve durum çalışması.
Eğitim Özelleştirme Seçenekleri
Bu eğitim için özel bir eğitim talep etmek istiyorsanız lütfen bize ulaşın.
Bu eğitmen-led, canlı eğitim Ankara (çevrimiçi veya yerinde) orta seviye pazarlama profesyonellerine yönelik, tekrarlayan görevleri otomatikleştirmeyi, potansiyel müşterileri etkili bir şekilde yetiştirip müşteri katılımını iş akışı otomasyonu aracılığıyla optimize etmeyi amaçlamaktadır.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Make'i kullanarak pazarlama kampanyalarını ve potansiyel müşteri yetiştirme iş akışlarını otomatikleştirebilir.
Entegre platformlar aracılığıyla kişiselleştirilmiş müşteri yolculuk haritaları oluşturabilir.
Mailchimp, HubSpot ve sosyal medya platformları gibi pazarlama araçları arasında veriyi senkronize edebilir.
Otomatikleştirilmiş iş akışlarını izleyip analiz ederek kampanya performansını optimize edebilir.
Ölçeklenebilir pazarlama otomasyon stratejileri için en iyi uygulamaları benimseyebilir.
Dijital satış, geleneksel satış tekniklerini modern dijital kanallarla birleştirerek müşterileri daha etkili şekilde ulaşım, etkileşim ve koruma hedeflerini gerçekleştirir. Bu eğitim katılımcıları dijital varlıklarını optimize etme, müşteri deneyimini iyileştirme ve ölçülebilir iş büyümesi sağlama konusunda pratik stratejiler ve araçlarla donatır.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim (online veya yerinde) başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar olan satış profesyonelleri için düzenlenmiştir. Bu grup, dijital satış ve müşteri etkileşim becerilerini geliştirmeyi amaçlar ve çevrimiçi ortamlarda daha güçlü satış sonuçları elde etmeyi hedefler.
Bu eğitimden sonra katılımcılar şunları yapabilecektir:
Yeni müşterileri çekmek ve dönüştürmek için dijital kanalları etkin kullanma.
Profesyonel ve etkileyici çevrimiçi satış etkileşimleri sunma.
Sırasında ve kişiselleştirilmiş takip ile müşteri sadakati oluşturma.
Müşteri ilişkisi yönetimini optimize etmek için dijital araçları uygulama.
Dönüştürme ve koruma oranlarını artırmak için pratik teknikler entegre etme.
Eğitim Biçimi
Etkileşimli ders ve tartışma.
Dijital araçlar ve senaryolar kullanarak pratik egzersizler.
Gerçek satış etkileşimlerinin pratik simülasyonları.
Eğitim Özelleştirme Seçenekleri
Bu eğitim, kuruluşunuzun belirli ürün, hizmet ve dijital satış stratejisine uyarlanabilir.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), rekabetçi pazarlarda etkili pazarlama stratejileri geliştirmek ve uygulamak, pazar trendlerini analiz etmek ve yatırım getirisini (ROI) en üst düzeye çıkarmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar pazarlama profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Stratejik pazarlamanın temel ilkelerini ve iş başarısındaki önemini anlayabilecekler
Hedef kitleleri ve rekabetçi konumlandırmayı belirlemek için pazar araştırması yapabilecekler
Açık hedefler ve KPI'lar içeren kapsamlı bir pazarlama stratejisi geliştirebilecekler
Dijital ve geleneksel pazarlama taktiklerini etkili bir şekilde uygulayabilecekler
Daha iyi performans için pazarlama kampanyalarını değerlendirebilecek ve optimize edebilecekler
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), temel dijital pazarlama kavramlarını, doğrudan pazarlama stratejilerini öğrenmek ve pazarlamayı etkili bir şekilde yürütmek için SaaS araçlarını kullanmak isteyen başlangıç seviyesinden orta seviyeye kadar genel personele yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
SaaS sektöründe dijital pazarlamanın kapsamlı bir şekilde anlaşılması.
Dijital araçları kullanarak etkili doğrudan pazarlama stratejileri geliştirme konusunda pratik beceriler.
SaaS ürünleri için özel olarak hazırlanmış bir dijital pazarlama planı oluşturma ve uygulama.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), çeşitli çapraz satış ve yukarı satış stratejilerini ve tekniklerini öğrenmek isteyen satış ve pazarlama profesyonellerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Satışın temellerini öğrenip anlayacaklar.
Satış hedeflerine ulaşmak için çeşitli teknik ve stratejileri kullanacaklar.
Müşteri ilişkilerini geliştirecek ve iyileştirecekler.
Birçok kurs Brand Management ile ilgilenir, ancak yalnızca birkaç tanesi Business'den Business markalamasına odaklanır. Bu kurs, B2C marka yönetiminden önemli ölçüde farklı olan B2B markalamasına odaklanmaktadır.
Günümüz bağlantılı dünyasında bir markanın dijital varlığı, bir işin hayatta kalması için çok önemlidir.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim, tüm seviyelerdeki pazarlama profesyonelleri hedeflenmektedir ve bunların işlerinin çevrimiçi marka pozisyonunu güçlendirmesini, marka performansını değerlendirmesini ve marka imajını ve itibarını yönetmesine yardımcı olmayı amaçlar.
Çeşitli çevrimiçi temas noktalarının toplamı, hedef kitlelerin şirketinizi nasıl gördüğünü ve sizinle iş yapmak isteyip istemediklerini son derece etkileyen faktördür.
Bir çevrimiçi marka denetimi, bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu değerlendirmek ve güçlendirmek için işletmelerin standart uygulaması haline gelmiştir.
Kendi markalarının sahip olduğu çevrimiçi varlıkların güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmenin yanı sıra, bu denetim, marka üzerinde işletmenizin sahip olmadığı çevrimiçi kanallarda nasıl konuşulduğunu analiz ederek marka algısını değerlendirecektir.
Bir çevrimiçi marka denetimi gerçekleştikten sonra, daha geniş iş hedefleriyle uyumlu olan dönüştürücü bir pazarlama stratejisi geliştirmenize güç vereceksiniz.
Bu kurs 'Marka Yönetimi' kategorisine girse de, bir organizasyon içindeki diğer disiplinlere de dokunur; müşteri deneyiminden ve çevrimiçi kullanıcı yolculuğuna kadar, içgörülerden pazarlama stratejisi ve planlamaya kadar her şey dahil olur.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecekler:
Markanın çevrimiçi varlığını güçlü ve zayıf yönleri için değerlendirebilecektir.
İşletmenizin çevrimiçi itibarını ve imajını ortaya koyabilecektir.
Bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu tanımlayarak güçlendirebilecektir.
Sonuç odaklı bir marka stratejisi ve entegre çevrimiçi pazarlama iletişim planı oluşturabilecektir.
Rekabetçi marka analizi yaparak endüstri algısı haritası oluştirebilecektir.
Bir SEO denetimi gerçekleştirebilecektir.
Yapay zeka çağında güncellenmiş SEO yönergelerini öğrenecektir.
Farklı müşteri gruplarının bir işletmeyi ve ürünleri veya hizmetlerini nasıl gördükleri hakkında değerli içgörüler elde edebilecektir.
Çevrimiçi sosyal dinleme yönetimi yapabilecektir.
Yapay zeka'yı rutin marka denetimlerini daha verimli hale getirmek için kullanabilecektir.
Bu eğitim, Digital Marketing ve Stratejilerle ilgilenen kişiler için en uygunudur. Eğitim, dijital medyada ivme kazanmak için gerekli kavramları kapsamaktadır. Katılımcılara, mobil pazarlamadan sosyal medya pazarlamasına, Email pazarlaması, PPC pazarlaması ve SEO'ya kadar temel dijital pazarlama kavramlarına bir giriş sunmaktadır. Eğitimin sonunda, uygun örneklerle birlikte analitiğin ve iyi bir stratejinin önemini anlayacağız.
Bu eğitim, Digital Marketing ve Stratejilerle ilgilenen kişiler için en uygundur.
Eğitim, dijital medya aracılığıyla Çin'de ivme kazanmak için gerekli kavramları kapsamaktadır. Mobil pazarlama, sosyal medya pazarlaması, Email pazarlaması, PPC pazarlaması ve SEO gibi temel dijital pazarlama kavramlarını tanıtarak başlamaktadır.
Eğitimin sonunda, uygun örneklerle birlikte analitiğin ve iyi bir stratejinin önemini anlamış olacağız.
Katılımcılar, 7 saatlik eğitim boyunca Google reklam ekosistemini, reklamlarını nerede yayınlayabileceklerini ve belirli reklam formatlarının avantajlarını öğreneceklerdir. Eğitim uygulamalıdır; katılımcılar zamanlarının çoğunu Google Reklam hesabında, eğitim lideri tarafından tartışılan kampanyayı manuel olarak yapılandırma fırsatı bularak geçireceklerdir. Katılımcılar, kampanyayı kurmanın yanı sıra, tatmin edici sonuçlar elde etmek için daha sonra bunları nasıl optimize edeceklerini de öğreneceklerdir.
Eğitim, Google üzerinde düzenli olarak reklam kampanyaları yürüten bir uygulayıcı tarafından verilmektedir. Kursun son 30 dakikası, katılımcıların Google Reklamlarında reklamcılıkla ilgili sorularına yanıt alma fırsatı bulacakları soru-cevap bölümüne ayrılmıştır.
Hedef Kitle: Google Reklam Temel Kursu, internet pazarlaması konusunda zaten temel bilgiye sahip ve bu bilgiyi en büyük Google reklam aracılığıyla derinleştirmek isteyen kişiler için tasarlanmıştır.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), pazarlama kampanyaları başlatmak için Google AdWords'ı kullanmak isteyen pazarlamacılara yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Yüksek kaliteli potansiyel müşteriler yakalayan bir Google AdWords kampanyası yürütmek.
Satışları artırmak için bir Google AdWords kampanyası oluşturmak.
Reklam harcamalarından kar elde etmek için bir teklif stratejisi uygulamak.
Google AdWords ile mevcut pazarlama kampanyalarını iyileştirmek.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), pazarlama yöneticileri, pazarlama personeli ve Marketing temellerini ve ilgili taktikleri öğrenmek isteyen girişimciler için tasarlanmıştır.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Pazarlama faaliyetlerine ilişkin anlayışlarını geliştireceklerdir.
Daha hassas pazarlama karması taktikleri uygulayabileceklerdir.
Bir pazarlama planını daha verimli bir şekilde formüle edip uygulayabileceklerdir.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim Ankara (çevrimiçi veya kurum içi) pazarlama uzmanları için tasarlanmıştır. Katılımcıların Camtasia ve PowerPoint'la video içerikleri ve sunumlar oluşturabilmelerini amaçlamaktadır.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
Video içeriği oluşturma ve bir video barındırma platformuna paylaşma.
Müzik ve simgeler gibi varlıkları Camtasia içinde kullanarak etkileşimli içerik oluşturma.
Yüksek kaliteli videolar üretmek için Camtasia ve PowerPoint'ı kullanarak maliyetleri düşürme.
Bu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Ankara çevrimiçi veya yerinde), tüketicileri harcamaya teşvik etmek için psikolojinin gücünü kullanmak isteyen girişimciler, pazarlama personeli ve satış personeline yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar, cazip ve uygun teklifler oluşturmak için fiyatlandırma stratejilerini ve ilkelerini uygulayabilecektir.
Bu kursta, 2023 için geçerli olan tüm teknikleri, süreçleri ve güncellemeleri öğreneceksiniz.
Ayrıca, gelirinizi ikiye katlamanıza yardımcı olabilecek Performance Max ve Shopping kampanyalarını aynı anda çalıştırma gibi gelişmiş Google Ads tekniklerini, son derece rekabetçi bir PPC dünyasında başarılı olmanıza yardımcı olacak gelişmiş Arama, YouTube ve Discovery kampanyası ayarlarını öğreneceksiniz.
Kurs, işletmenize ve ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. E-ticaret, finans, gayrimenkul, farmakoloji, tıp, mobil uygulama ve daha fazlası gibi belirli PPC nişlerini hedefliyorsanız, kursun gündemi özel isteğinize göre değiştirilebilir.
Ayrıca, işletmeniz için önemli tüm satışları ve olayları izleyebilmek için GTM aracılığıyla veri analizini ve izleme kodlarının uygulanmasını öğreneceksiniz.
Kurs, işletmenize ve ihtiyaçlarınıza göre uyarlanabilir. E-ticaret, finans, gayrimenkul, farmakoloji, tıp, mobil uygulama ve daha fazlası gibi belirli PPC nişlerini hedefliyorsanız, kursun gündemi özel isteğinize göre değiştirilebilir.
Kurs, size Google Ads güncellemelerinin kursun sağlandığı anda en güncel halini sunmak için sürekli olarak güncellenmektedir.
Bu kurs, işlerinin daha geniş bir görünümünü, belirli rollerini ve organizasyona genel katkılarını iyileştirmedeki rolünü anlamak isteyen tüm çalışanlar için tasarlanmıştır.
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
Kolaylaştırılmış Tartışmalar
Slayt Sunumları
Egzersizler
Atölye Çalışmasının Sonunda Katılımcılar Şunları Yapabilecektir:
“Marka”nın ne olduğunu ve bunun nasıl etkilenilebileceğini açıklayabilecek
Değişim stratejileri sürecini ve şirketinizin bu süreçteki konumunu anlayabilecek
Bir işletmedeki herhangi bir değişikliğin altında yatan ilgili ilkeleri detaylandırabilecek
Herhangi bir işletmenin başarılı bir şekilde yürütülmesinde Müşteri / Paydaş ilişkilerinin önemini kavrayabilecek
Bir işletmenin ve katılımcıların bu işletmedeki bölümünün finansal yönlerini tanımlayabilecek
İşletmelerinin bölümü için mümkün olan en iyi sonucu sağlamak için müzakerelerin önemli yönlerini belirleyebilecek
Daha Fazla...
Son Güncellenme:
Danışanlarımızın Yorumları (4)
Sorular sorabileceğim ve bir konudan diğerine geçebileceğim düşüncesi ile eğitimin bana 필요한 정보를 알기 위해 필요한 수준da ayarlanmış olması.
*Note: There seems to be a mix-up as the last part of the sentence is in Korean rather than English. I will translate the English portion accurately and leave the Korean as is.*
Sorular sorabileceğim ve bir konudan diğerine geçebileceğim düşüncesi ile eğitimin bana 필요한 정보를 알기 위해 필요한 수준da ayarlanmış olması.
Christian - Informa
Eğitim - B2B Brand Management
Yapay Zeka Çevirisi
O herkesin sorularına kolayca cevap verdi...Bu, uzmanlığının açık bir göstergesi.
Yunus - Vodacom
Eğitim - Digital Marketing
Yapay Zeka Çevirisi
Irma bize öğrenenler olarak ve iş ihtiyaçlarımız açısından duyarlıydı. Bize aktif bir şekilde kulak verdiğini, bize sunduğu bilgilendirici geribildirimden anladık.
Siobhan - Raintree
Eğitim - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Ankara içi online Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing eğitim kursları, Ankara içi hafta sonu Pazarlama (Marketing) kursları, Ankara içi akşam Pazarlama (Marketing) eğitimi, Ankara içi eğitmen liderliğinde Marketing eğitimi, Ankara içi Pazarlama (Marketing) eğitim kampı (boot camp), Ankara içi akşam Marketing kursları, Ankara içi Marketing eğitmeni, Ankara içi Pazarlama (Marketing) eğitmeni (Pazarlama (Marketing) trainer), Ankara içi eğitmen liderliğinde Pazarlama (Marketing) eğitimi, Ankara içi yerinde Pazarlama (Marketing) eğitimi, Ankara içi online Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing dersleri, Ankara içi özel Marketing kursları, Ankara içi Pazarlama (Marketing) koçluğu, Ankara içi hafta sonu Marketing eğitimi, Ankara içi bire bir Marketing eğitimiAnkara içi online Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing eğitim kursları, Ankara içi hafta sonu Marketing kursları, Ankara içi akşam Marketing eğitimi, Ankara içi eğitmen liderliğinde Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing koçluğu, Ankara içi akşam Marketing kursları, Ankara içi Marketing eğitmeni, Ankara içi Marketing eğitmeni (Marketing trainer), Ankara içi online Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing eğitim kampı (boot camp), Ankara içi eğitmen liderliğinde Marketing eğitimi, Ankara içi yerinde Marketing eğitimi, Ankara içi Marketing dersleri, Ankara içi özel Marketing kursları, Ankara içi hafta sonu Marketing eğitimi, Ankara içi bire bir Marketing eğitimi