Eğitim İçeriği

İletişim ve İşbirliği

  • İletişim – iletişim stili ne olup neden hedeflerin etkili iletimi, motivasyonu ve takımın ve iş arkadaşlarıyla etkileşimi açısından önemlidir.
  • Etkili iletişim bileşenleri
  • Etiketli iletişime araçlar ve teknikler


Modern "başkan" - takım ile işbirliği modelleri ve takımın kendine organizasyonu

  • İnsanların "istediği şeyleri isteme" durumu tam takımın iyi çalışabilmesi için bir şansa sahip olabilir.
  • Karar verme konusundaki "kendi başımıza karar vermek" arzusu
  • Tek gol çubuğuna doğru ilerleyelim
  • İnsanların birini istemesi ve diğerini başarabilmeleri
  • Etkili takım kendine organizasyonun desteklenmesi sistemi olarak
  • Deneyimlerden öğrenelim.


İletişimin Temelleri:

  • Etiketli iletişim kuralları,
  • Liderlik stili ve tepkiler,
  • Pro-aktif iletişim
  • Abarılar ve bozucular,
  • Geri bildirim
  • Etiketli iletişime araçlar ve teknikler.


Roller ve İletişim Stilleri:

  • Tercih edilen roller ve iletişim stillerinin tanımlanması ve tanınması
  • Roller ve iletişim stilleri arasındaki etkili iletişimi,
  • İletişim içindeki renkler - etkili işbirliği için temel


Çatışmalar:

  • Problemler ve çatışmaların özellikleri ve potansiyel nedenleri,
  • "Çatışma Spiralisi",
  • Etkili problem ve çatışma çözümleri


Çevreyle İletişim:

  • İletişim süreci,
  • İletişim planlaması,
  • Bilgi yönetimi,
  • Çevre ile iletişim,
  • Organizasyondaki ortaklık ve işbirliği - SRMM® modeli
    - Modelin madurzma düzeyleri
  • Sıradışı (Ad hoc)
  • Süreçler (Procedural)
  • İlişkiler (Relational)
  • Entegre işbirliği (Integrated)
  • Tahmin edilebilirlik ve tahmin (Predictive)
  • Kimle iş birliği yapıyorum?
    - Ortakların tanımlanması
    - Ortaklarla etkileşim haritası oluşturma
    - Geliştirme planları

Özetleme - iletişime ve takım yönetimi konusunda iyi ve kötü uygulamalar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Eğitim, katılımcıların katılım süresinin %80'ini aşan etkileşimli bir şekilde tasarlanmıştır. Her oturum benzer bir dinamikle ilerler: yeni becerilere odaklanan bir açılış çalışması ( farkındalığı geliştirme ), teknikler hakkında küçük bir ders ( bilgi ), yeni taktik ve tekniklerin uygulanması ( yetenek ). Her oturumun sonunda katılımcılar, ele alınan oturumu özetleyen destek malzemelerine erişirler. Pratik malzeme teorik temellerini sunan ve salon eğitiminde tecrübe edilen psikolojik mekanizmaları açıkladığı küçük derslerle özetlenir.

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (5)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler