Eğitim İçeriği

1. Communication ve işbirliği

  • Communication – iletişim tarzı nedir ve hedefleri etkili bir şekilde iletmek, ekibi ve meslektaşları motive etmek ve onlarla etkileşim kurmak için neden önemlidir
  • Etkili iletişimin bileşenleri
  • Etkili iletişim – araçlar ve teknikler

2. Modern "şef" - ekiple işbirliği modelleri ve ekip kendi kendini yönetimi

  • İnsanlar “yapmak istiyorsa”, tüm ekibin başarılı olma şansı vardır
    çalışma
  • Kararları bağımsız olarak alma “arzusu”
  • Tek bir hedefe ulaşmayı hedefleyelim
  • İnsanların bir şeyi istemesi ve başka bir şeyi yapabilmesi
  • Ekibin bir sistem olarak etkili kendi kendini yönetimine destek
  • Deneyim yoluyla öğrenelim

4. Communication – temeller:

  • Etkili iletişimin ilkeleri,
  • Liderlik tarzı ve tepkiler,
  • Proaktif iletişim
  • Engeller ve kesintiler,
  • Geri bildirim
  • Etkili iletişim için araçlar ve teknikler.

5. Roller ve iletişim tarzları:

  • Tercih edilen rollerin ve iletişim tarzlarının teşhisi ve belirlenmesi
  • Roller ve iletişim tarzları arasında etkili iletişim,
  • İletişimde renkler – etkili işbirliğinin temeli

6. Çatışmalar:

  • Sorunlar ve çatışmalar – özellikleri ve potansiyel nedenleri,
  • “Çatışma Sarmalı”,
  • Etkili sorun ve çatışma çözümü

7. Communication çevresiyle:

  • İletişim süreci,
  • İletişim planı,
  • Bilgi yönetimi,
  • Çevreyle iletişim,
  • Kurumda ortaklık ve işbirliği - SRMM® modeli
  • Olgunluk modeli seviyeleri
    - Spontanite (Ad hoc)
    - Prosedürler (Prosedürel)
    - İlişkisel
    - Entegre işbirliği (Entegre)
    - Tahmin edilebilirlik ve öngörü (Tahmini)
  • Kimlerle işbirliği yapıyorum?
    - Ortakların belirlenmesi
    - Ortaklarla etkileşimlerin haritalandırılması
    - İyileştirme planları

7. Özet – iyi ve kötü uygulamalar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Bu eğitim, katılımcıların %80'in üzerinde etkileşimde bulunacağı şekilde interaktif olarak tasarlanmıştır. Her oturum benzer bir dinamik izler: yeni alışkanlıklara açılmanızı sağlayan bir egzersiz (farkındalık oluşturma), teknikler üzerine kısa bir ders (bilgi), yeni taktik ve teknikleri uygulama (beceri). Her oturumun sonunda katılımcılara, tartışılan oturumla ilgili destekleyici materyaller sağlanır. Pratik materyal, katılımcıların eğitim salonunda çalışırken deneyimledikleri temel psikolojik mekanizmaları açıklayan ve teorik temeller sağlayan kısa derslerle özetlenir.

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler