Eğitim İçeriği

Giriş

  • Microsoft Planner nedir ve neden kullanmalıyız?
  • Microsoft Planner'in diğer görev yönetimi araçlarıyla karşılaştırılması
  • Microsoft Planner özelliklerini ve mimarisini anlama
  • Microsoft Planner'ı kurma

Başlangıç

  • Yeni bir plan oluşturmak ve kaydetmek
  • Kullanıcı arayüzünü ve gezintiyi keşfetme
  • Plan ayarlarını ve görünümü özelleştirme
  • Ekibi genişletmek veya daraltmak için üye eklemek ve çıkarmak

Görev Yönetimi

  • Görev yönetimi kavramları ve terimleri
  • Görevler oluşturmak ve atamak
  • Görevlere detaylar ve eki eklemek
  • Görev durumunu ve ilerlemesini güncelleme

Görev düzenleme

  • Görev düzenleme kavramları ve terimleri
  • Tahtalar, grafikler ve takvimleri kullanarak görevleri görüntüleme ve düzenleme
  • Çubuklar, etiketler ve filtreler kullanarak görevleri gruplandırma ve sıralama
  • Görevleri yönetmek için tarihler, öncelikler ve hatırlatıcıları kullanma

Görev İşbirliği

  • Görev işbirliği kavramları ve terimleri
  • Mobil uygulamayı kullanarak görevlere ulaşma
  • Sohbet, e-posta veya Teams kullanarak takım üyeleriyi işbirliği yapma
  • Microsoft Planner'i diğer Microsoft 365 uygulamalarıyla ve hizmetlerle tümleştirme

Özeti ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Projekt yönetimi ve ekip çalışması kavramları hakkında temel bilgi
  • Microsoft 365 uygulamaları ve hizmetleri, Outlook, Teams, OneNote vb. ileamiliarlık

Hedef Kitlesi

  • Proje yöneticileri
  • Ekip liderleri
  • Ekip üyeleri
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler