Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi
Bu eğitim, dengeli bir skor kartı projesi uygulamayı veya üzerinde çalışmayı düşünen herkese yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Eğitim İçeriği
Business Stratejisini Ölçmek
- Finansal Bakış Açısı
- Müşteri Bakış Açısı
- İç-Business-Süreç Bakış Açısı
- Öğrenme ve Büyüme Bakış Açısı
- Balanced Scorecard Ölçümleri Stratejinize Bağlamak
- Yapı ve Strateji
Business Stratejisini Yönetmek
- Stratejik Uyum Sağlamak: Yukarıdan Aşağıya
- Hedefler, Kaynak Tahsisi, Girişimler ve Bütçeler
- Geri Bildirim ve Stratejik Öğrenme Süreci
- Bir Balanced Scorecard Management Programı Uygulamak
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi - Rezervasyon
Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi - Talep Oluştur
Balkanlanmış Puan Durumu - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (1)
Malzeme üzerindeki referanslar ve eğitim sırasında sağlanan tüm diğer içerikler. Ancak, bu eğitimi daha fazla insanın katılabilmesi için tanıtımını öneririm.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Eğitim - Balanced Scorecard
Yapay Zeka Çevirisi
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Çevrimiçi Marka Denetimi Yapın: Markanızın Dijital Varlığını ve Pozisyonunu Değerlendirerek Güçlü Marka Stratejileri Tasarlayın
21 SaatGünümüz bağlantılı dünyasında bir markanın dijital varlığı, bir işin hayatta kalması için çok önemlidir.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim, tüm seviyelerdeki pazarlama profesyonelleri hedeflenmektedir ve bunların işlerinin çevrimiçi marka pozisyonunu güçlendirmesini, marka performansını değerlendirmesini ve marka imajını ve itibarını yönetmesine yardımcı olmayı amaçlar.
Çeşitli çevrimiçi temas noktalarının toplamı, hedef kitlelerin şirketinizi nasıl gördüğünü ve sizinle iş yapmak isteyip istemediklerini son derece etkileyen faktördür.
Bir çevrimiçi marka denetimi, bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu değerlendirmek ve güçlendirmek için işletmelerin standart uygulaması haline gelmiştir.
Kendi markalarının sahip olduğu çevrimiçi varlıkların güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirmenin yanı sıra, bu denetim, marka üzerinde işletmenizin sahip olmadığı çevrimiçi kanallarda nasıl konuşulduğunu analiz ederek marka algısını değerlendirecektir.
Bir çevrimiçi marka denetimi gerçekleştikten sonra, daha geniş iş hedefleriyle uyumlu olan dönüştürücü bir pazarlama stratejisi geliştirmenize güç vereceksiniz.
Bu kurs 'Marka Yönetimi' kategorisine girse de, bir organizasyon içindeki diğer disiplinlere de dokunur; müşteri deneyiminden ve çevrimiçi kullanıcı yolculuğuna kadar, içgörülerden pazarlama stratejisi ve planlamaya kadar her şey dahil olur.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecekler:
- Markanın çevrimiçi varlığını güçlü ve zayıf yönleri için değerlendirebilecektir.
- İşletmenizin çevrimiçi itibarını ve imajını ortaya koyabilecektir.
- Bir markanın belirli bir pazar içindeki pozisyonunu tanımlayarak güçlendirebilecektir.
- Sonuç odaklı bir marka stratejisi ve entegre çevrimiçi pazarlama iletişim planı oluşturabilecektir.
- Rekabetçi marka analizi yaparak endüstri algısı haritası oluştirebilecektir.
- Bir SEO denetimi gerçekleştirebilecektir.
- Yapay zeka çağında güncellenmiş SEO yönergelerini öğrenecektir.
- Farklı müşteri gruplarının bir işletmeyi ve ürünleri veya hizmetlerini nasıl gördükleri hakkında değerli içgörüler elde edebilecektir.
- Çevrimiçi sosyal dinleme yönetimi yapabilecektir.
- Yapay zeka'yı rutin marka denetimlerini daha verimli hale getirmek için kullanabilecektir.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Temel Kavramları
7 SaatKurumsal sosyal sorumluluk, hayırseverlik ve sürdürülebilirliğe yatırım yapmanın değerine dair anlayış ve içgörüler kazanın. Eğitim, etkileşimli bir şekilde yürütülmekte ve çeşitli vaka çalışmaları içermektedir.
Kurumsal IT Yönetim ve Stratejik Yönetim
35 SaatKurumsal IT yönetimi, teknoloji girişimlerini iş stratejisiyle hizalamak, değer teslimini sağlamak ve riski yönetmek için esastır.
Bu eğitmen tarafından yönetilen canlı eğitim (online veya yerinde) ileri düzeyde IT yönetim uzmanları için governorship çerçevelerini, değer teslimini ve risk yönetimi konularında derinlemesine anlayış geliştirmeyi ve ileri düzey sertifikasyon sınavına hazırlanmayı amaçlamaktadır.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- IT'yi iş hedefleriyle hizalamak için yönetim çerçevelerini uygulama.
- Stratejik yatırım ve fayda realizasyonu yoluyla değer teslimini en üst düzeye çıkarma.
- Yeni riskler de dahil olmak üzere kurumsal riskleri değerlendirmek ve azaltma.
- IT kaynaklarının enine genişletilmesi ve kaynak belirleme stratejilerini gelişturma.
Kurs Formatı
- Etkileşimli ders ve tartışma.
- Birçok alıştırma ve uygulama.
- Canlı-lab ortamında elden deneyim.
Kurs Özelleştirme Seçenekleri
- Bu kurs için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek istiyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin.
Piyasa Tahmini
14 SaatHedef Kitle
Bu kurs, satış tahmini, ekonomik tahmin, teknoloji tahmini, tedarik zinciri yönetimi ve talep veya arz tahmini gibi alanlarda tahminleme becerilerini geliştirmek veya kullanmak isteyen analistler ve tahminciler için hazırlanmıştır.
Açıklama
Bu kurs, katılımcılara tarihsel verilere dayanarak geleceği tahmin etmek için kullanılabilecek çeşitli metodolojileri, çerçeveleri ve algoritmaları sunar.
Standart araçlar olan Microsoft Excel veya bazı Açık Kaynak programları (özellikle R projesi) kullanılmaktadır.
Bu kursta ele alınan ilkeler, herhangi bir yazılımda (örneğin, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...) uygulanabilir.
OneStream için Mali Analistler: Sertifika Hazırlığı
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), finansal analiz, raporlama ve veri odaklı karar alma konusunda OneStream'i kullanmayı öğrenmek ve ilgili OneStream sertifikalarına hazırlanmak isteyen yeni başlayan seviyedeki finans analistlerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- OneStream XF'in temel işlevlerini anlayabilecektir.
- OneStream arayüzünde ve çalışma alanında gezinebilecektir.
- Finansal verileri yükleyebilecek, dönüştürebilecek ve doğrulayabilecektir.
- Finansal raporlar ve panolar oluşturabilecek ve analiz edebilecektir.
- Finansal planlama ve konsolidasyon için OneStream'in iş akışı otomasyon özelliklerini kullanabilecektir.
- OneStream sertifikasyon sınavlarına hazırlanabilecektir (örneğin, OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, vb.).
Stratejik Gelişim: Düşünme, Planlama, Yönetim ve Liderlik
35 SaatGenel Bakış
Bu beş günlük kurs, katılımcıların stratejik düşüncelerini, planlamayı ve yönetim becerilerini geliştirme konusunda yardımcı olacaktır. Kurs, başarılı uygulama için taktiksel ve operasyonel gereksinimleri de içerecektir. Yüksek stake'li bir ortamda çatışma yönetimi, değişim yönetimi, iyi bir liderin özelliklerini ve takımın motivasyonunu artırma konularını ele alacak. Etkileşimli case study'ler ve sektör örnekleri kullanılarak, katılımcılardan deneyim ve zorlukları paylaşmalarına teşvik edilecek ve bu deneyimlerin pratik ve iş odaklı çözümler üreteceği sağlanacak.
Programın temel amacı, ejecutiflerin karlı iş fırsatlarını ortaya çıkarabilmek ve rekabet ortamında rekabet avantajı kazanmak için stratejiler geliştirebilmeleriyle birlikte, iş çevresini tarama becerilerini kazandırmaktır. Ayrıca program, ejecutiflerin yüksek performanslı kuruluşları yönetirken karşılaşılan karmaşıklıkları ve belirsizlikleri ele alma kapasitelerini güçlendirecek en iyi uygulamaları ve davranışları da ele alacaktır.
Öğrenme Hedefleri
Bu kursa katıldıktan sonra, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Bir kuruluş tarafından karşılanan ana sorunları tanımlayabilmek;
- Organizasyon gelişim planlamasına yönelik çeşitli yaklaşımları açıklabilmek;
- Kuruluşu etkileyen mevcut iş çevresini ve faktörleri analiz edebilmek;
- Kuruluşun içindeki ve dışındaki kaynakları analiz edebilmek;
- Strateji yönetimi ve iş planında yeri hakkındaki çeşitli yaklaşımları açıklabilmek;
- Firma ihtiyaçlarına en uygun olan stratejileri önermek için alternatif geliştirme stratejilerini değerlendirebilmek.
- Stratejik geliştirme planları hakkında daha derin bir anlayışa sahip olabilmek;
- Yeni stratejinin uygulanmasıyla birlikte takım içindeki çatışmayı yönetmeyi de içeren riskleri, faydaları ve maliyetleri objektif olarak tartışabilmek;
- Tanınan risklere yönelik yaklaşımları tanımlayabilmek;
- Yeni stratejinin uygulanmasından kaynaklanacak olumlu ve olumsuz potansiyel etkileri kendi firması üzerinde analiz edebilmek;
- Ortaya çıkan stratejik planları başarıyla uygulamak için politikalar, sistemler ve süreçleri tasarlama;
- Değişim yönetimi için temel adımları kapsam.
Kim Katılmalı
- Ürün/Servis Yöneticileri
- Yeni atanan ve mevcut Yönetimciler ve Takım Liderleri
- İşletmelerin Başları
- Baş Kredi Yöneticileri
- İnsan Kaynakları Yöneticileri
- Operasyon Yöneticileri
- Pazarlama Yöneticileri
Metodoloji
Kurs, bir dizi fasiltatör workshop'u içerir ve bu workshop'lara, yayınlanan gerçek yaşam örnekleri veya pratik deneyimlerden alınan case study'ler eklenmiştir. Katılımcılardan küçük gruplarda fikirlerini ve stratejilerini sentezleyip kendi kuruluşları/departmanlarının bağlamında malzemeleri uygulamaları için fırsatlar sunulacaktır. Açık forum tartışmaları da önemli bir unsura olacaktır.
Karar Vericiler için İstatistiksel Düşünce
7 SaatBu kurs, hesaplamaları ve analizleri yapmak değil, onları anlamak ve kuruluşun stratejik planlamasında hangi istatistiksel yöntemlerin uygun olduğunu seçebilmek olan karar vericiler için oluşturulmuştur.
Örneğin, bir potansiyel katılımcı, ürünün piyasaya sürüleceği veya olmayacağına karar vermeden önce toplanması gereken örneklem sayısına karar vermeye ihtiyaç duyar.
İstatistiksel düşünmenin temelini içeren daha uzun bir kurs ihtiyacınız varsa, 5 günlük "Yöneticiler için İstatistik" eğitimine bakabilirsiniz.
Stratejik Düşünme
21 SaatBu Türkiye lokasyonundaki, eğitmen liderliğindeki canlı eğitimde, yeni yöneticileri stratejik düşüncenin en önemli kavramları aracılığıyla yönlendiriyor ve gerçek hayattaki vakalara dayalı, görev temelli etkinliklerle teoriyi pratiğe döküyoruz. Katılımcılar, düşünme yollarını geliştirmek, sorunları çözmek için temel kavramları uygulamak, bu ilkelerin kendi çalışmalarına nasıl uygulanabileceğini değerlendirmek ve eğitmenleri ve sınıf arkadaşlarıyla kendi görüşlerini paylaşmak için eşsiz bir fırsat elde ederler.
Yönetimsel Planlamada Uygulama
14 SaatBu eğitim kursu, stratejik planlama becerilerini geliştirmesi gereken yatırımcılar, iş sahipleri, yöneticiler, müdürler, yöneticiler ve analistler için oluşturulmuştur. Akademik amaçlar için tasarlanmamış olup, hayallerinizi bugün gerçekleştirmeye başlamanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu kurs, esneklik ve sürekli öğrenmenin en önemli şey olduğu işletmeler için stratejik planlamaya odaklanmaktadır. Ana vurgu, güncel gerçek dünya örneklerini kullanan kurumsal ve yatırım stratejisidir. Her kurs katılımcısı, stratejik bir plan oluşturma ve bunu uygulamaya nasıl koyacağını öğrenme fırsatına sahip olacaktır.
Stratejik Yönetim
21 SaatHedef Kitle
Strategic Management konusuna ve uygulamasına dair bilgi edinmek isteyen üst düzey yöneticiler
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Vaka Çalışmaları ve Örnekler
Kursun sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Başarılı stratejik liderliğin temelindeki sorunları ve güçlü bir örgütsel iklimle olan bağlantıyı tanımlayabileceklerdir.
- Çeşitli stratejik iş modellerini ve bunların kendi işleri üzerindeki potansiyel etkilerini açıklayabileceklerdir.
- Yüksek performanslı ekipler oluşturmanın ve değişimi yönetmenin temel kavramlarını tanımlayabileceklerdir.
- Stratejik başarının temel finansal ölçütlerini tanımlayabilecek ve kullanabileceklerdir.
Markanızı ve İşletmenizi Anlama
21 SaatHedef Kitle
Bu kurs, işlerinin daha geniş bir görünümünü, belirli rollerini ve organizasyona genel katkılarını iyileştirmedeki rolünü anlamak isteyen tüm çalışanlar için tasarlanmıştır.
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler
Atölye Çalışmasının Sonunda Katılımcılar Şunları Yapabilecektir:
- “Marka”nın ne olduğunu ve bunun nasıl etkilenilebileceğini açıklayabilecek
- Değişim stratejileri sürecini ve şirketinizin bu süreçteki konumunu anlayabilecek
- Bir işletmedeki herhangi bir değişikliğin altında yatan ilgili ilkeleri detaylandırabilecek
- Herhangi bir işletmenin başarılı bir şekilde yürütülmesinde Müşteri / Paydaş ilişkilerinin önemini kavrayabilecek
- Bir işletmenin ve katılımcıların bu işletmedeki bölümünün finansal yönlerini tanımlayabilecek
- İşletmelerinin bölümü için mümkün olan en iyi sonucu sağlamak için müzakerelerin önemli yönlerini belirleyebilecek