Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi
Bu eğitim, dengeli bir skor kartı projesi uygulamayı veya üzerinde çalışmayı düşünen herkese yardımcı olmak üzere tasarlanmıştır.
Eğitim İçeriği
Business Stratejisini Ölçmek
- Finansal Bakış Açısı
- Müşteri Bakış Açısı
- İç-Business-Süreç Bakış Açısı
- Öğrenme ve Büyüme Bakış Açısı
- Balanced Scorecard Ölçümleri Stratejinize Bağlamak
- Yapı ve Strateji
Business Stratejisini Yönetmek
- Stratejik Uyum Sağlamak: Yukarıdan Aşağıya
- Hedefler, Kaynak Tahsisi, Girişimler ve Bütçeler
- Geri Bildirim ve Stratejik Öğrenme Süreci
- Bir Balanced Scorecard Management Programı Uygulamak
Açık Eğitim Kursları 5 ve üzeri katılımcı gerektirir.
Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi - Rezervasyon
Balkanlanmış Puan Durumu Eğitimi - Talep Oluştur
Balkanlanmış Puan Durumu - Danışmanlık Talebi
Danışmanlık Talebi
Danışanlarımızın Yorumları (1)
Materyal üzerindeki referanslar ve eğitim sırasında sağlanan her şey. Ancak, daha fazla insanın katılabilmesi için bu eğitimın tanıtımını yapmayı öneririm.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Eğitim - Balanced Scorecard
Yapay Zeka Çevirisi
Yaklaşan Etkinlikler
İlgili Kurslar
Çevrimiçi Marka Denetimi: İşletmenizin Dijital Varlığı ve Konumunu Değerlendirerek Güçlü Marka Stratejileri Tasarlama
21 SaatBugünkü bağlantılı dünyada bir markanın dijital varlığı işletminin hayatta kalması için vital öneme sahiptir.
Bu eğitmen öncülüğünde canlı eğitim, her düzeydeki pazarlama profesyonellerini hedeflemektedir ve bu kişilerin bir işin çevrimiçi marka konumunu güçlendirmesine, marka performansını değerlendirmesine ve marka imajını ve ününü yönetmesine yardımcı olmak için kapsamlı bir Çevrimiçi Marka Denetimi yapmalarına yöneliktir.
Birden fazla çevrimiçi dokunuş noktasının toplamı, hedef kitlelerin şirketin nasıl algıladığını ve sizinle iş yapmak isteyip istemediklerini belirleyecektir.
Bir çevrimiçi marka denetimi, işletmelerin belirli bir pazar ortamında marka konumunu değerlendirmesi ve güçlendirmesi için standart uygulama haline gelmiştir.
Kendi dijital varlıklarının güçlü ve zayıf yönlerini değerlendiren bu denetim, işletmenizin sahip olmadığı çevrimiçi kanallarda markanın nasıl bahsedildiğini analiz ederek marka algısını değerlendirecektir.
Bir çevrimiçi marka denetimi sonunda, daha geniş iş hedefleriyle uyumlu olan dönüşümelsi bir pazarlama stratejisi geliştirmek için gerekli yeteneklere sahip olacaksınız.
Bu kurs 'Marka Yönetimi' kategorisine dahil olsa da, işletmedeki birçok disiplini etkiler; müşteri deneyimi ve çevrimiçi kullanıcı yolculuklarından özenle elde edilen bilgilere, pazarlama stratejisi ve planlamaya kadar her şeyi kapsar.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Bir markanın çevrimiçi varlığının güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirebilecekler.
- İşletmenizin çevrimiçi ününü ve imajını açığa çıkarabilecekler.
- Belirli bir pazar ortamında marka konumunu belirleyebilip güçlendirebilecekler.
- Sonuç odaklı bir marka stratejisi ve entegre çevrimiçi pazarlama iletişim planı oluşturabilecekler.
- Rekabetçi marka analizi yapabilir ve sektör algısı haritası oluşturabilirler.
- SEO denetimi gerçekleştirebilirler.
- Yapay zeka çağında güncellenmiş SEO yönergelerini öğrenebilirler.
- Farklı müşteri gruplarının bir işletmeyi ve ürün ya da hizmetlerini nasıl algıladıkları hakkında değerli bilgiler edinebilirler.
- Çevrimiçi sosyal dinlemeyi yönetebilirler.
- Yapay zeka ile rutin marka denetimlerini daha verimli hale getirebilirler.
Kurumsal Sosyal Sorumluluk Temel Kavramları
7 SaatKurumsal sosyal sorumluluk, hayırseverlik ve sürdürülebilirliğe yatırım yapmanın değerine dair anlayış ve içgörüler kazanın. Eğitim, etkileşimli bir şekilde yürütülmekte ve çeşitli vaka çalışmaları içermektedir.
Kurumsal IT Yönetim ve Stratejik Yönetimi
35 SaatKurumsal IT yönetimi, teknoloji girişimlerinin iş stratejileriyle uyumlu olmasını sağlama, değer teslimini ve risk yönetimi için kritik öneme sahiptir.
Bu eğitmen önderliğindeki canlı eğitim (online veya yerel), İleri düzeyde IT yönetim profesyonellerine yönelik olup, yönetimi çerçevelemeye, değer teslimine ve risk yönetimine olan anlayışlarını derinleştirmek ve ileri düzey sertifikalara hazırlanmak isteyenler için tasarlanmıştır.
Bu eğitim sonunda katılımcılar şunları yapabilecek hale gelecekler:
- Yönetim çerçevelerini IT'nin iş amaçlarıyla uyumlu olmasına uygulayabilir.
- Stratejik yatırım ve fayda gerçekleştirmesi yoluyla değer tesliminin optimizasyonunu sağlayabilir.
- Kurumsal riskleri, yeni ortaya çıkan riskler dahil olmak üzere değerlendirebilir ve azaltabilir.
- IT kaynakları optimizasyonu ve kaynak alınma kararlarına yönelik stratejiler geliştirebilir.
Eğitim Formatı
- Etkileşimli sunum ve tartışma.
- Çoklu alıştırmalar ve uygulamalar.
- canlı-laboratuvar ortamında uygulama.
Eğitim Özelleştirme Seçenekleri
- Bu eğitim için özelleştirilmiş bir eğitim talep etmek isterseniz, bize başvurunuz.
Piyasa Tahmini
14 SaatHedef Kitle
Bu kurs, satış tahmini, ekonomik tahmin, teknoloji tahmini, tedarik zinciri yönetimi ve talep veya arz tahmini gibi alanlarda tahminleme becerilerini geliştirmek veya kullanmak isteyen analistler ve tahminciler için hazırlanmıştır.
Açıklama
Bu kurs, katılımcılara tarihsel verilere dayanarak geleceği tahmin etmek için kullanılabilecek çeşitli metodolojileri, çerçeveleri ve algoritmaları sunar.
Standart araçlar olan Microsoft Excel veya bazı Açık Kaynak programları (özellikle R projesi) kullanılmaktadır.
Bu kursta ele alınan ilkeler, herhangi bir yazılımda (örneğin, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...) uygulanabilir.
OneStream için Mali Analistler: Sertifika Hazırlığı
14 SaatBu eğitmen liderliğindeki, canlı eğitim (Türkiye çevrimiçi veya yerinde), finansal analiz, raporlama ve veri odaklı karar alma konusunda OneStream'i kullanmayı öğrenmek ve ilgili OneStream sertifikalarına hazırlanmak isteyen yeni başlayan seviyedeki finans analistlerine yöneliktir.
Bu eğitimin sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- OneStream XF'in temel işlevlerini anlayabilecektir.
- OneStream arayüzünde ve çalışma alanında gezinebilecektir.
- Finansal verileri yükleyebilecek, dönüştürebilecek ve doğrulayabilecektir.
- Finansal raporlar ve panolar oluşturabilecek ve analiz edebilecektir.
- Finansal planlama ve konsolidasyon için OneStream'in iş akışı otomasyon özelliklerini kullanabilecektir.
- OneStream sertifikasyon sınavlarına hazırlanabilecektir (örneğin, OneStream Certified Professional - Financial Modeler (OCP-FM), OneStream Implementation Consultant, vb.).
Stratejik Gelişim: Düşünme, Planlama, Yönetim ve Liderlik
35 SaatGenel Bakış
Bu beş günlük kurs, katılımcıların stratejik düşüncelerini, planlamayı ve yönetim becerilerini geliştirmeye yardımcı olacaktır. Ayrıca yüksek riskli bir ortamda başarılı uygulama için taktiksel ve operasyonel gereksinimleri de içerir. Kurs, çatışma yönetimi, değişiklik yönetimi, iyi bir liderin özelliklerinin ne olduğununu ve nasıl bir takımın motive edilebileceğini ele alacaktır. Etkileşimli case study'ler ve sektör örnekleri kullanılarak, katılımcılara deneyim ve zorlukları paylaşma imkanı sağlanacak. Bu sayede pratik ve iş odaklı çözümler oluşturabilecekler ve bunları geri götürüp gerçekten uygulayabilecekler.
Programın temel amacı, yöneticilerin iş ortamını tarama becerilerini geliştirmelerine ve kârlı iş fırsatlarını ortaya çıkarmalarına yardımcı olmaktır. Ayrıca, giderek rekabetçi olan bir iş ortamında rekabet avantajı elde etmek için stratejiler geliştirme konularında da bilgi sağlayacaktır. Diğer konularda, liderlik en iyi uygulamaları ve davranışları ele alınarak, yöneticilerin yüksek performanslı bir organizasyonun karmaşıklıklarını ve belirsizliklerini yönetme kapasitelerinin güçlendirilmesine yönelik içgörü sağlanacaktır.
Öğrenme Hedefleri
Bu kursa katıldıktan sonra, katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Bir organizasyonun karşılaştığı temel sorunları tanımlayabilir;
- Organizasyon gelişim planlamasına yönelik çeşitli yaklaşımları açıklayabilir;
- Organizasyonu etkileyen mevcut iş ortamını ve faktörleri analiz edebilir;
- Organizasyon içindeki ve dışındaki kaynakları analiz edebilir;
- Strateji yönetimi ve iş planı içindeki yerine yönelik çeşitli yaklaşımları açıklayabilir;
- Firmaya en uygun olan alternatif gelişim stratejilerini değerlendirebilir.
- Stratejik geliştirme planlarına daha derin bir anlayış getirebilir;
- Yeni stratejinin uygulanmasıyla eşlik eden riskleri, faydaları ve maliyetlerini objektif olarak tartışabilir, ayrıca takım içindeki çatışmayı yönetme konusunda da bilgi sahibi olabilir;
- Tanınan risklere yönelik yaklaşımları tanımlayabilir;
- Yeni stratejiyi uyguladıktan sonra firmanın üzerindeki olumlu ve olumsuz etkileri analiz edebilir;
- Yeniden ortaya çıkan stratejik planları başarıyla uygulamak için politikalar, sistemler ve süreçleri tasarlabilir;
- Değişim yönetiminin temel adımlarını ele alır.
Katılımcı Olması Gerekenler
- Ürün/Hizmet Yöneticileri
- Yeni atanan ve deneyimli Yöneticiler ve Takım Liderleri
- Operasyonlar Direktörleri
- Üst Seviye Banka Yöneticileri
- İnsan Kaynakları Yöneticileri
- Operasyonlar Yöneticileri
- Pazarlama Yöneticileri
    Metodoloji
    Kurs, gerçek hayattan alınmış örneklerden ve/veya pratik deneyimlerden derlenmiş case study'leri içeren ve katılımcıların kendi organizasyonlarının/bölümlerinin bağlamında fikir ve stratejileri sentezlemelerine ve materyali uygulamalarına olanak tanıyan facilitatörlü atölyelerden oluşur. Ayrıca, katılımcıların küçük gruplarda çalışarak fikirlerini sentezleyebilmeleri ve stratejileri uygulayabilmesi için fırsatlar sunulacaktır. Açık forum tartışmaları da önemli bir unsuru olacak.
Karısaçılık Düşüncesi Karar Vericileri İçin
7 SaatBu kurs, hesaplama ve analizi yapmak değil, bunları anlamak ve organizasyonun stratejik planlamasında hangi istatistiksel yöntemlerin uygun olduğunu seçebilmek olan karar vericiler için oluşturulmuştur.
Örneğin, bir katılımcıya ürünün piyasaya sürüleceğine karar vermeden önce toplanması gereken örneklem sayısını belirlemesi gerekir.
İstatistiksel düşünmenin temellerini daha detaylı bir şekilde içeren daha uzun bir kurs için 5 günlük "Yöneticiler İçin İstatistik" eğitimine göz atın.
Stratejik Düşünme
21 SaatBu Türkiye lokasyonundaki, eğitmen liderliğindeki canlı eğitimde, yeni yöneticileri stratejik düşüncenin en önemli kavramları aracılığıyla yönlendiriyor ve gerçek hayattaki vakalara dayalı, görev temelli etkinliklerle teoriyi pratiğe döküyoruz. Katılımcılar, düşünme yollarını geliştirmek, sorunları çözmek için temel kavramları uygulamak, bu ilkelerin kendi çalışmalarına nasıl uygulanabileceğini değerlendirmek ve eğitmenleri ve sınıf arkadaşlarıyla kendi görüşlerini paylaşmak için eşsiz bir fırsat elde ederler.
Yönetimsel Planlamada Uygulama
14 SaatBu eğitim kursu, stratejik planlama becerilerini geliştirmesi gereken yatırımcılar, iş sahipleri, yöneticiler, müdürler, yöneticiler ve analistler için oluşturulmuştur. Akademik amaçlar için tasarlanmamış olup, hayallerinizi bugün gerçekleştirmeye başlamanıza yardımcı olmayı amaçlamaktadır.
Bu kurs, esneklik ve sürekli öğrenmenin en önemli şey olduğu işletmeler için stratejik planlamaya odaklanmaktadır. Ana vurgu, güncel gerçek dünya örneklerini kullanan kurumsal ve yatırım stratejisidir. Her kurs katılımcısı, stratejik bir plan oluşturma ve bunu uygulamaya nasıl koyacağını öğrenme fırsatına sahip olacaktır.
Stratejik Yönetim
21 SaatHedef Kitle
Strategic Management konusuna ve uygulamasına dair bilgi edinmek isteyen üst düzey yöneticiler
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Vaka Çalışmaları ve Örnekler
Kursun sonunda katılımcılar şunları yapabilecektir:
- Başarılı stratejik liderliğin temelindeki sorunları ve güçlü bir örgütsel iklimle olan bağlantıyı tanımlayabileceklerdir.
- Çeşitli stratejik iş modellerini ve bunların kendi işleri üzerindeki potansiyel etkilerini açıklayabileceklerdir.
- Yüksek performanslı ekipler oluşturmanın ve değişimi yönetmenin temel kavramlarını tanımlayabileceklerdir.
- Stratejik başarının temel finansal ölçütlerini tanımlayabilecek ve kullanabileceklerdir.
Markanızı ve İşletmenizi Anlama
21 SaatHedef Kitle
Bu kurs, işlerinin daha geniş bir görünümünü, belirli rollerini ve organizasyona genel katkılarını iyileştirmedeki rolünü anlamak isteyen tüm çalışanlar için tasarlanmıştır.
Kurs Formatı
Şunların bir kombinasyonu:
- Kolaylaştırılmış Tartışmalar
- Slayt Sunumları
- Egzersizler
Atölye Çalışmasının Sonunda Katılımcılar Şunları Yapabilecektir:
- “Marka”nın ne olduğunu ve bunun nasıl etkilenilebileceğini açıklayabilecek
- Değişim stratejileri sürecini ve şirketinizin bu süreçteki konumunu anlayabilecek
- Bir işletmedeki herhangi bir değişikliğin altında yatan ilgili ilkeleri detaylandırabilecek
- Herhangi bir işletmenin başarılı bir şekilde yürütülmesinde Müşteri / Paydaş ilişkilerinin önemini kavrayabilecek
- Bir işletmenin ve katılımcıların bu işletmedeki bölümünün finansal yönlerini tanımlayabilecek
- İşletmelerinin bölümü için mümkün olan en iyi sonucu sağlamak için müzakerelerin önemli yönlerini belirleyebilecek
