Eğitim İçeriği

Giriş

Kalite, Kalite Sistemleri ve QMS (Kalite Yönetim Sistemi) Denetimi Anlamak

QMS Denetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Karlılık Arasındaki İlişkiyi Anlamak

ISO 9001 ve Yedi KMP (Kalite Yönetim Prensibi) Anlamak

Üst Düzey Yönetimin ve Başkan Teknik Personelin Girişlerine Dayalı QMS Denetimi Planlaması

Eşleşen ve Eşleşmeyen Ayrıntıları Kaydetmek için QMS Denetim Kontrol Listesi Oluşturma

QMS Denetim Raporu Oluşturma

Sürekli iyileştirme Döngüsünü Anlamak  

ISO 9001 Sertifikasyon Gereksinimlerini Anlamak

Üst Düzey Yönetime Sunma

Kapanış Açıklamaları

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Sürekli İyileştirme anlayışı
  • İş Süreçleri İyileştirmesi anlayışı
  • Kalite Sistemleri ve Kalite Yönetimi Sistemleri İyileştirmesi konusunda genel bir anlayış
  • Sürekli İyileştirme Süreçleri ve Performans Ölçütlerine deneyim

Hedef Kitle

  • QMS Denetimiyle ilgilenen veya ilgilenecek olan Denetçiler
  • Kalite Programlarına dahil olan Danışmanlar ve Yöneticiler
  • QMS Denetçileriyle çalışmak zorunda kalan kişiler
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (1)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler