Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Giriş
Kalite, Kalite Sistemleri ve QMS (Kalite Yönetim Sistemi) Denetimi Anlamak
QMS Denetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Karlılık Arasındaki İlişkiyi Anlamak
ISO 9001 ve Yedi KMP (Kalite Yönetim Prensibi) Anlamak
Üst Düzey Yönetimin ve Başkan Teknik Personelin Girişlerine Dayalı QMS Denetimi Planlaması
Eşleşen ve Eşleşmeyen Ayrıntıları Kaydetmek için QMS Denetim Kontrol Listesi Oluşturma
QMS Denetim Raporu Oluşturma
Sürekli iyileştirme Döngüsünü Anlamak
ISO 9001 Sertifikasyon Gereksinimlerini Anlamak
Üst Düzey Yönetime Sunma
Kapanış Açıklamaları
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Müşteri Memnuniyetine Yönelik Sürekli İyileştirme anlayışı
- İş Süreçleri İyileştirmesi anlayışı
- Kalite Sistemleri ve Kalite Yönetimi Sistemleri İyileştirmesi konusunda genel bir anlayış
- Sürekli İyileştirme Süreçleri ve Performans Ölçütlerine deneyim
Hedef Kitle
- QMS Denetimiyle ilgilenen veya ilgilenecek olan Denetçiler
- Kalite Programlarına dahil olan Danışmanlar ve Yöneticiler
- QMS Denetçileriyle çalışmak zorunda kalan kişiler
21 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (1)
The focus on the objective, always asking for doubts and open to help .