Eğitim İçeriği

Giriş

Kaliteyi, Kalite Sistemlerini ve KYS (Kalite Management Sistemi) Denetimini Anlama

KYS Denetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Karlılık Arasındaki İlişkiyi Anlama

ISO 9001 ve Yedi KYS (Kalite Management İlkesi) Anlama

Üst Management ve Baş Teknik Personelden Gelen Girdilere Dayalı Olarak KYS Denetimini Planlama

Uygunluğu ve Uygunsuzluk Ayrıntılarını Kaydetmek İçin Bir KYS Denetim Kontrol Listesi Oluşturma

Bir KYS Denetim Raporu Oluşturma

Sürekli İyileştirme Döngüsünü Anlama

ISO 9001 Sertifikasyon Gereksinimlerini Anlama

Üst Management'e Sunum Yapma

Kapanış Notları

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Müşteri Memnuniyeti'ne yönelik Sürekli İyileştirme anlayışı
  • Business Süreç İyileştirme anlayışı
  • Kalite Sistemleri ve Kalite Management Sistemleri İyileştirmesi konusunda genel bir anlayış
  • Sürekli İyileştirme Süreçleri ve Performans Metrikleri konusunda deneyim

Hedef Kitle

  • QMS Denetiminde yer alan veya yer alacak Denetçiler
  • Kalite Programlarında yer alan Danışmanlar ve Yöneticiler
  • QMS Denetçileri ile çalışması gereken kişiler
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler