Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
Giriş
Kaliteyi, Kalite Sistemlerini ve KYS (Kalite Management Sistemi) Denetimini Anlama
KYS Denetimi, Müşteri Memnuniyeti ve Karlılık Arasındaki İlişkiyi Anlama
ISO 9001 ve Yedi KYS (Kalite Management İlkesi) Anlama
Üst Management ve Baş Teknik Personelden Gelen Girdilere Dayalı Olarak KYS Denetimini Planlama
Uygunluğu ve Uygunsuzluk Ayrıntılarını Kaydetmek İçin Bir KYS Denetim Kontrol Listesi Oluşturma
Bir KYS Denetim Raporu Oluşturma
Sürekli İyileştirme Döngüsünü Anlama
ISO 9001 Sertifikasyon Gereksinimlerini Anlama
Üst Management'e Sunum Yapma
Kapanış Notları
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Müşteri Memnuniyeti'ne yönelik Sürekli İyileştirme anlayışı
- Business Süreç İyileştirme anlayışı
- Kalite Sistemleri ve Kalite Management Sistemleri İyileştirmesi konusunda genel bir anlayış
- Sürekli İyileştirme Süreçleri ve Performans Metrikleri konusunda deneyim
Hedef Kitle
- QMS Denetiminde yer alan veya yer alacak Denetçiler
- Kalite Programlarında yer alan Danışmanlar ve Yöneticiler
- QMS Denetçileri ile çalışması gereken kişiler
21 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (1)
The focus on the objective, always asking for doubts and open to help .