Eğitim İçeriği

Giriş

  • Requirement Management Süreci nedir? Neden Agile?
  • Business esnekliği ve esnek yazılım teslimatı: Tanımlar
  • Agile'yi Business ile bağlama : Business Motivation Model vs. Business Model Canvas,
  • Ürün Vizyonunu belirlemek için Value Proposition Canvas'ı nasıl etkili bir şekilde kullanılır?
  • Business esnekliği vs. esnek yazılım teslimatı ilkeleri
  • Agile'nin ne olmadığı? Stratejiler ve kapasitelerle uyumun etkileri
  • Bir Agile bağlamında Requirement Management
  • Scrum Yaşam Döngüsü : Taleplerin tamamlılığı ve izlenebilirliği ile ilgili konular
  • Üretken modellemler 'Agile' içinde nasıl iletişimi geliştirmektedir?
  • Business Agile'in genişlemeleri : Kullanıcı Hikayesi'nin Business Değer Katkılarını yapmak
  • Talepleri modellemek için bir UML diyagramları panoraması
  • Yazılım uygulamalarına ve testlere kadar taleplerin izlenebilirliği frameworks'i
  • Esnek bir projenin beş düzey planlaması (Vizyonu ve Ürün Geri Bildirimini belirlemekten Görevlere... ve Çevrimiçi Çerçeve Yürüyüş Kostümüne)
  • Agile Yöntemler içinde Taleplerin Yönetimleri (Scrum, DAD) vs. Teknik Süreç (RUP)
  • Roller, takımlar, ortamlar
  • Talepleri yapılandırmak ve yinelemeli bir süreç kullanarak yönetmeyi açıklamak için Durum Çalışması'nın sunumu

İş vizyonunu ve ihtiyaçlarını izlenebilir modeller aracılığıyla nasıl tanımlayabiliriz?

  • Taleplerin nitelendirilmesi : Kano model vs. Value Proposition Canvas
  • Stratejiler, çevresel güçler ve eğilimlere dayalı olarak Ürünün Vizyonunu yaplandırma
  • Değer önerisi, ana faaliyetler, ana kaynaklar, gelir akışları ve maliyet yapıları, 
  • Ürünün iş kapsamını müşteri ihtiyaçlarını, kazançları ve acılarından yaratarak keşfetme
  • 'Değer akışı' ve 'değer aşamaları' kullanarak iş kullanım durumlarını tanımlama
  • Ürünün iş kapsamlarını beklenen 'değer katkılarıyla' bağlamak
  • Durum Çalışması : Ürün vizyonunun açıklanması

Esnek kullanımlı hikayeli modelleme (epik ve kullanıcı hikayeleri) aracılığıyla kullanıcı ihtiyaçlarını nasıl tanımlayabiliriz? 

  • Agile Tahmin ve Planlama
  • Ürün geri bildirimini oluşturma ve yönetme / taleplerin detayları
  • Sprint planlamasından önce
  • Sprint geri bildiriminin oluşturulması
  • Agile Kullanıcı Hikayesi Pattern : sistem kapsamı (konu), aktörler, kullanımlar, kullanıcı hikayeleri, kabul kriterleri, INVEST modeli
  • Disciplined Agile Teslimat ile Walking Skeleton : Süreçlerden Teknoloji'ye 
  • Deger akışları temelinde epik ve kullanıcı hikayelerini nasıl bulabiliriz?
  • Epiklerin ve kullanıcı hikayelerinin değer katkıları
  • Bilgilendirme yazıları: SMART model kullanarak detay ve boyutlar
  • Durum Çalışması : Değer akışları temelinde epik ve kullanıcı hikayelerini keşfetmek

Ayrıntılı Spekifikasyonların Doğru Anlaşılmasını Onaylama ve Test Etme 

  • İcremental talep toplama süreci ve sprint geri bildirimi kullanmak
  • Efektif epik, kullanıcı hikaye ve mimari açıklamaları için kurallar
  • Epik ve kullanıcı hikayelerinin açıklamalarını doğrulamak için diyagramlar 
  • Hangi diyagramı seçmeliyim? 
  • Kullanım durumları ve ilişkiler modelleme ile özelliklerin detaylandırılmasında
  • Taleplere doğru anlaşılanları test etmek için Test-Driven Talepler kullanmak
  • Güvenlik/Ne zaman/Sonra yapısı ve İşlem Sözleşmeleri geliştiricilere talep uygulamakta rehberlik etmek için
  • Coverage analizi ve değişiklik yönetimi
  • Durum Çalışması : Ayrıntılı taleplerin doğrulanmasını, test etmesini ve geliştiricilere iletmek

Sonuç

  • Etkili bir şekilde talep toplama ve sistem analizi süreçleri için adımlar 
  • Talepler ile analiz modelleri arasındaki izlenebilirlik 
  • Taleplerin toplanması ve test edilmesi için desenler 

Uyarı: Yukarıdaki eğitim-mentorlu oturumlar, talep mühendisliği ve modelleme araçlarından örnekler kullanarak etkileşimli olarak gerçekleştirilir. Bu, talepler ile alt çözümleri arasındaki izlenebilirlik seviyesini sağlamayı amaçlamaktadır. Kavramlar önce temel örnekler kullanılarak açıklanır ve ardından potansiyel durumunuza uygun çözüm taslakları sunulur. Bu oturma sonunda, ihtiyaçlarınıza bağlı olarak çözümlerinizi gözden geçirmeyi ve doğrulamayı da destekleyebiliriz.

 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (5)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler