Eğitim İçeriği
ChatGPT'nin ve Sigortadaki Rolüne Giriş
- ChatGPT'nin temel kavramlarını ve dil üretim yeteneklerini anlamak
- ChatGPT'nin sigorta sektöründeki faydalarını keşfetmek
- Sigorta müşteri desteğinde ve iddia işlemlerinde ChatGPT'nin kullanım alanlarını ve fırsatlarını belirlemek
Sigortada ChatGPT ile Başlamak
- ChatGPT platformunu veya altyapısını kurma ve yapılandırma
- ChatGPT entegrasyonu için kullanılabilir araçları ve kitaplıkları keşfetmek
- Sigorta spesifik kullanım senaryoları için veri gereksinimleri ve eğitim dikkat edilecek noktalarını anlamak
ChatGPT ile Müşteri Desteğini Geliştirmek
- Sigorta müşteri desteğinde konuşma akışları tasarlama
- Müşteri sorgularını ele almak için ChatGPT'yi sanal asistan olarak dağıtım
- Sık sorulan soruları, poliçe sorgulamalarını ve kapsam bilgilerini yönetmek
- Bilgi tabanı entegrasyonu aracılığıyla yanıtlarda doğruluğu ve uyumluluğu sağlamak
ChatGPT ile İddia İşlemlerini Hızlandırmak
- ChatGPT'yi kullanarak ilk iddia alımı ve veri toplamayı otomatikleştirme
- Müşterileri iddia süreçleri ve gereksinimlerine rehberlik etmek
- İddia durum güncellemeleri ve genel iddia ile ilgili yardım sağlama
- İddialarda hile tespiti ve risk değerlendirmesi için ChatGPT'yi kullanma
ChatGPT Etkileşimlerini ve Performansını Optimiz etmek
- Sigorta spesifik kullanım senaryoları için ChatGPT modellerini ince ayarlamak
- Daha doğru ve ilgili bilgi için bağlama duyarlı yanıtları uygulama
- ChatGPT performansını ve kullanıcı memnuniyetini izleme ve değerlendirme
- Karmaşık senaryoları ele alma ve gerekirse insan ajanlarına transfer etme
ChatGPT'nin Uyumluluğunu ve Etik Kullanımını Sağlama
- ChatGPT kullanımındaki etik dikkat edilecek noktaları ve önyargıları anlamak
- Veri gizliliği ve güvenliği için koruyucu önlemleri uygulama
- Sigorta iletişiminde düzenleyici gereklilikleriyle uyum sağlama
- Sorumlu yapay zeka kullanım için otomasyon ve insan gözetleme dengesini bulma
Case Studies ve Gerçek Dünya Uygulamaları
- Sigorta şirketlerinde ChatGPT'nin başarılı uygulamalarını incelemek
- Müşteri desteğinden, iddia işlemlerine ve daha fazlasına kadar kullanım senaryolarını analiz etmek
- Gerçek dünya senaryolarından dersler ve en iyi uygulamalar
Özeti ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Sigorta kavramlarına temel bilgi
- Sigorta sektöründeki müşteri hizmetlerine temel bilgi
Hedef Kitle
- Müşteri desteği ve iddia işlemlerinde görev alan sigorta profesyonelleri
- Sigorta sektöründe ChatGPT'yi uygulama konusunda ilgilenen yapay zeka uygulamacıları
- Sigorta sektöründeki müşteri deneyimini ve operasyonel verimliliği iyileştirmeyi amaçlayan profesyoneller
Danışanlarımızın Yorumları (5)
malzemenin kapsamı
Marcin Mlodawski - Instytut Energetyki- Panstwowy Instytut Badawczy
Eğitim - ChatGPT for Data Science and Analytics
Yapay Zeka Çevirisi
Prompt Mühendisliği
Pritpal Singh Bath - The Events Club SG Pte. Ltd.
Eğitim - ChatGPT for Marketing
Yapay Zeka Çevirisi
Eğitmenin her şeyi sunma şekli konusunda çok takdir ettim. Finans alanım olmasa da her şeyi anladım, her katılımcının aynı sayfada olduğunu garanti altına aldı ve kalan süreye uyanarak devam etti. Alıştırmalar uygun aralıklarla yerleştirildi. Katılımla olan iletişimi her zaman sağladı. Malzeme mükemmel, çok fazla veya az değildi. Biraz daha karmaşık konularda herkesin anlayabileceği şekilde çok iyi detaylandı.
Diana
Eğitim - ChatGPT for Finance
Yapay Zeka Çevirisi
Konunun özü ve sunum şekli.
Mark Mackintosh - IUM Insurance
Eğitim - ChatGPT for Executives
Yapay Zeka Çevirisi
Sonia'nın kitleyle etkileşimi tarzını seviyorum, o diğer web seminarlarının aksine sunumu canlandırıyor ve sıkıcı yapmıyor. Ayrıca ChatGPT'ten de çok şaşırdım ve gerçekten etkilendim.
NURUL FARIHAH BINTI ABD MALEK - HRD CORP
Eğitim - ChatGPT for Accounting
Yapay Zeka Çevirisi