Eğitim İçeriği

ChatGPT ve Temel Kavramlara Giriş

  • ChatGPT nedir ve nasıl çalışır?
  • Mevcut sürümler: Ücretsiz, Plus ve Enterprise
  • Yönetim asistanları için kullanım alanları
  • Gizlilik, etik kurallar ve en iyi uygulamalar
  • Rehberli uygulama: Hesap oluşturun, ortamı yapılandırın ve yararlı komutları test edin

ChatGPT ile Mesleki Yazım

  • Dini ve dili olmayan e-posta yazımı
  • Memo, genel kararlar ve iç iletişimler hazırlama
  • Mevcut metinleri yeniden yazma ve iyileştirme
  • Rehberli uygulama: ChatGPT ile üç tür yönetim belgesi taslak hâline getirin

Organizasyon ve Planlama Destekleri

  • Ajanslar, takvimler ve görev izleme araçları oluşturma
  • Havuzlar kullanarak haftalık planlama ve yapılacaklar listeleri oluşturma
  • Toplantı simulasyonu (özetler, hatırlatıcılar, takip)
  • Rehberli uygulama: Haftalık ajanda oluşturun ve günlük görevleri otomatikleştirin

Yönetim İçeriği Oluşturma ve Analizi

  • Toplantı notları, raporlar ve özeti yazma
  • Uzun metinlerden ana bilgileri çıkarma
  • Dokümanları farklı formatlara dönüştürme
  • Rehberli uygulama: Uzun bir metni yükleyin ve önemli noktalarla bir yönetim özeti oluşturun

ChatGPT ile Sunumlar ve Görsel Raporlar

  • PowerPoint sunumları için senaryolar veya taslaklar oluşturma
  • Canva, PowerPoint, Notion gibi araçların entegrasyonu
  • DALL·E kullanarak kurumsal veya görsel resimler oluşturma
  • Rehberli uygulama: Ofis sunumu için temel içeriği tasarlayın

ChatGPT ve Eklentilerle Görev Otomasyonu

  • Gelişmiş özelliklerin kullanımı (eklenti ve web tarayıcı eğer mevcutsa)
  • Çalışma akışlarının otomatikleştirilmesi için Zapier ve Google Çalışma Alanı'na giriş
  • Elektronik tablolardan ve e-postalardaki entegrasyonlar
  • Rehberli uygulama: Basit bir çalışma akışını otomatikleştirin – e-posta + elektronik tablo

ChatGPT ile Yönetim Çözümleri Tasarımı

  • Ofis ortamlarında ChatGPT'ün gerçek yaşam kullanım alanları
  • Daha iyi sonuçlar için tetikleme mühendisliği teknikleri
  • Son proje: Rolünüze özel asistan tasarlayın
  • Son uygulama: Pozisyonunuza özel bir tetikleme seti oluşturun

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Ofis görevleriyle deneyim
  • Dijital üretkenlik araçlarına ilgi

Hedef Kitle

  • Baskan yardımcıları
  • Ofis koordinatörleri ve destek personeli
  • Aİ araçları yoluyla verimliliği artırmak isteyen tüm yönetim görevlerindeki kişiler
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (4)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler