Eğitim İçeriği

Giriş

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Blender'in özellikleri ve faydaları hakkında genel bakış

Başlarken

  • Blender'ın kurulumu
  • Temel modelleme kavramları
  • Kullanıcı arayüzünde navigasyon

Düzenleme Temelleri

  • Düzenleyici türleri
  • Edit ve nesne modları arasında geçiş yapma
  • Noktalar, kenarlar ve yüzeyler
  • örgü verisini ve nesneleri düzenleme

Mesh Modellemesi

  • Modelleme modları
  • Mesh yapılandırma
  • Primitifler ekleme
  • Mesh'leri seçme ve düzenleme
  • Nesne verisi, nokta grupları ve özel veriler
  • UV haritaları ve açma
  • Mesh analizi ve yeniden topoloji

Modelleme ve Boyama

  • Seçim maskesini etkinleştirme
  • Fırça aracı kullanımı
  • Modelleme modunda şekillendirme
  • Adaptif modelleme yöntemleri
  • UV metinlerini ve resimleri düzenleme

3B Sahneleri Rendeleme

  • Blender'da rende motorları
  • Eevee, cycles ve workbench
  • Kameralar, ışık nesneleri ve malzemeler kullanımı
  • gölge oluşturma düğmeleri ve renk yönetimi
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) rendeleme
  • Katmanlar ve geçişler kullanımı
  • Animasyonları rendeleme ve önizleme

Dosyaları İhracat Etme

  • Desteklenen medya formatları
  • Dosyaları Alembic'e ihracat etme
  • Collada modülünü kullanımı
  • Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak ihracat etme

Sorun Giderme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Temel bilgisayar kullanımı deneyimi
  • 3B modellemeye aşina olma

Hedef Kitle

  • Sanatçılar
  • Oyun geliştiricileri
  • Tamamen yeni başlayanlar
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler