Eğitim İçeriği

Giriş

  • Blender vs Autodesk 3ds Max vs Cinema 4D
  • Blender özelliklerinin ve faydalarının genel bakışı

Başlarken

  • Blender'ı yükleme
  • Temel modelleme kavramları
  • Kullanıcı arayüzünde gezinme

Düzenleme Temelleri

  • Düzenleyici türleri
  • düzenleme ve nesne modları arasında geçiş yapma
  • Noktalar, kenarlar ve yüzler
  • Ağırlık veri düzenleme ve nesneleri düzenleme

Ağırlık Modellemesi

  • Modelleme modları
  • Ağırlıkları yapılandırma
  • Primitifler ekleme
  • Ağırlıkları seçme ve düzenleme
  • Nesne verisi, nokta grupları ve özel veri
  • UV haritaları ve açma
  • Ağırlık analizi ve yeniden topoloji oluşturma

Olgunlandırma ve Boyama

  • Seçim maskelemeyi etkinleştirme
  • Fırça aracını kullanma
  • Olgunlaştırma modunda modelleri şekillendirme
  • Adaptif olgunlaşma yöntemleri
  • UV metinlerini ve resimleri düzenleme

3D Sahneleri Oluşturma

  • Blender'daki oluşturma motorları
  • Eevee, cycles ve workbench
  • Kameraları, ışık nesnelerini ve malzemeleri kullanma
  • Gölgelendirme düğümleri ve renk yönetimi
  • Freestyle non-photorealistic (NPR) oluşturma
  • Katmanları ve geçişleri kullanma
  • Animasyonları oluşturma ve ön izleme yapma

Dosyaları Dışa Aktarma

  • Desteklenen medya formatları
  • Dosyaları Alembic'e dışa aktarma
  • Collada modülünü kullanma
  • Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak dışa aktarma

Sorun Giderme

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Temel bilgisayar kullanımı deneyimi
  • 3B modelleme ile tanışma

Hedef Kitle

  • Sanatçılar
  • Oyun geliştiricileri
  • Tamamen yeni başlayanlar
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler