Eğitim İçeriği
Eğriler ve Yüzeyler
- Araçlar ve yapı
- Bézier ve NURBS
- Nesneleri dönüştürme
- Şekiller ve eğriler
Metaball'lar ve Kıl Partikülleri
- Araçlar ve yapı
- Meta nesneleri ekleme ve düzenleme
- Grease pencil kullanımı
- Partikülleri değiştirme
Animation ve Rigging
- Ana kareler ve anahtar setleri
- Rigging için armatür kullanımı
- Lattice uygulama
- Kısıtlamalar, eylemler ve sürücüler
İşaretleyiciler, şekil anahtarları ve hareket yolları
Tahribatsız modelleme
- Geometri düğümlerine giriş
- Animasyon düğümlerine giriş
3B Sahneleri Renderlama
Animasyon için Blender’deki render motorları
- Eevee, cycles ve workbench
- Kameralar, ışık nesneleri ve materyaller kullanma
- Gölgeleme düğümleri ve renk yönetimi
- Freestyle fotogerçek dışı (NPR) renderlama
- Katmanlar ve geçişler kullanma
- Animasyonları renderlama ve önizleme
Dosya Dışa Aktarma
- Desteklenen medya formatları
- Dosyaları Alembic'e aktarma
- Collada modülünü kullanma
- Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak aktarma
Sorun Giderme
Özet ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Temel bilgisayar kullanım deneyimi
- 3D modelleme bilgisi
Hedef Kitle
- Sanatçılar
- Oyun geliştiriciler
- Tamamen yeni başlayanlar
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Yazılımı öğrenmek hakkında
Peter - Coleg Cambria
Eğitim - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Yapay Zeka Çevirisi
pratik örnekler ve gerçek problem çözme (gerçek projeler, oyunlar vb. oluşturma sırasında), yani iyi uygulamalar ve gerçek bir proje nasıl çalıştığını anlatmak için
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Eğitim - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Yapay Zeka Çevirisi
Ön hazırladığımız tüm soruların cevaplanması beni memnetti; ayrıca sonunda oluşturulan küçük bir oyun için 90 dakikalık meydan okuma çok eğlenceliydi!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Eğitim - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Yapay Zeka Çevirisi