Eğitim İçeriği
Eğri ve Yüzeyler
- Araçlar ve yapı
- Bézier ve NURBS
- Nesneleri dönüştürme
- Şekiller ve spline'ler
Metaballlar ve Saç Parçacıkları
- Araçlar ve yapı
- Meta nesneleri eklemek ve düzenlemek
- Grease Pencil kullanma
- Parçacıkları düzenleme
Animasyon ve Rigging
- Anahtar kareler ve anahtar setleri
- Armature kullanarak rigging yapma
- Lattice uygulama
- Kısıtlamalar, eylemler ve sürücüler
İşaretleyiciler, şekil anahtarları ve hareket yolları
Yok etmeyen modelleme
- Geometri düğümlerine giriş
- Animasyon düğümlerine giriş
3B Sahneleri Çizim
Blender'daki animasyon için çizim motorları
- Eevee, Cycles ve Workbench
- Kameralar, ışık nesneleri ve malzemeler kullanma
- Gölgeleme düğümleri ve renk yönetimi
- Realizm olmayan (NPR) çizim
- Katmanlar ve geçişler kullanma
- Animasyonları çizme ve ön izleme
Dosyaları Aktarma
- Desteklenen medya formatları
- Dosyaları Alembic'e aktarma
- Collada modülü kullanma
- Dosyaları USD, SVG ve PDF olarak aktarma
Sorun Giderme
Özeti ve Sonraki Adımlar
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- Temel bilgisayar kullanım deneyimi
- 3B modelleme ile aşina olma
Hedef Kitle
- Sanatçılar
- Oyun geliştiricileri
- Tamamen yeni başlayanlar
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Yazılımı öğrenme
Peter - Coleg Cambria
Eğitim - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Yapay Zeka Çevirisi
gerçek projeler, oyunlar vb. oluşturulması sırasında gerçek sorunların pratik örnekleri ve sorun giderme, yani iyi uygulama ve gerçek bir proje nasıl çalıştığını anlatmak
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Eğitim - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Yapay Zeka Çevirisi
Önceden hazırladığımız tüm soruların cevaplandığına sevindim; ayrıca sonunda küçük bir oyun oluşturmak için verilen 90 dakikalık meydan okuma da çok eğlenceli oldu!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Eğitim - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Yapay Zeka Çevirisi