Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.        
        
        
            Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.        
    Eğitim İçeriği
Giriş
WebGL İçeriği için Tarayıcıyı Hazırlama
Grafik Oluşturma Sürecine Genel Bakış
Bir 2D Statik Nesne Oluşturma
Nesneye Renk Eklemek
Nesnenin Etrafında Dönmesini Sağlama
Nesneyi 3B Yapma
Noktalar, Vektörler ve Mesh'leri Anlamak
Nesneyi Dönüşümeye Uygulama
Tekdüze ve Düzey Işığını Eklemek
Saydamlık, Metin ve Yansıma Eklemek
Diğer Nesneleri Tanıtmak
Kamera Hareketlerini Benzetmek
Vertex ve Pixel Shader'ları Programlamak
Nesneyi Canlandırma
Fare Kullanarak Nesneye Etkileşim Getirmek
Özet ve Sonuç
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
- JavaScript programlama deneyimi
- Vektör ve matrislerle tanış olmak faydalıdır, ancak zorunlu değildir
- Doğrusal cebir bilgisi (çarpma, toplama matris/vektör)
- Trigonometri bilgisi (kosinüs ve sinüs hikayeleri...)
             21 Saat
        
        
 
                    