Eğitim İçeriği

Giriş

WebGL İçeriği için Tarayıcıyı Hazırlama

Grafik Oluşturma Sürecine Genel Bakış

Bir 2D Statik Nesne Oluşturma

Nesneye Renk Eklemek

Nesnenin Etrafında Dönmesini Sağlama

Nesneyi 3B Yapma

Noktalar, Vektörler ve Mesh'leri Anlamak

Nesneyi Dönüşümeye Uygulama

Tekdüze ve Düzey Işığını Eklemek

Saydamlık, Metin ve Yansıma Eklemek

Diğer Nesneleri Tanıtmak

Kamera Hareketlerini Benzetmek

Vertex ve Pixel Shader'ları Programlamak

Nesneyi Canlandırma

Fare Kullanarak Nesneye Etkileşim Getirmek

Özet ve Sonuç

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • JavaScript programlama deneyimi
  • Vektör ve matrislerle tanış olmak faydalıdır, ancak zorunlu değildir
  • Doğrusal cebir bilgisi (çarpma, toplama matris/vektör)
  • Trigonometri bilgisi (kosinüs ve sinüs hikayeleri...)
 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler