Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ekip üyelerimiz en kısa sürede sizlerle iletişime geçecektir.
Rezervasyonunuzu gönderdiğiniz için teşekkür ederiz! Ekibimizden bir yetkili kısa süre içinde sizinle iletişime geçecektir.
Eğitim İçeriği
1. İnternet Pazarlamasına Giriş
- a. “İnternet pazarlaması” ile ne kastediyoruz?
- b. Performans nedir?
- c. Dijital faaliyetlerin olanakları (reklam platformları, SEO, analizler)
- d. Faaliyetlerinizi nasıl planlarsınız?
2. Pazarlama Faaliyetleri için Strateji Oluşturma
- a. Kısa bilgi hazırlama ve hedeflerinizi tanımlama nasıl yapılır?
- b. Reklam platformlarını nasıl seçersiniz ve faaliyetleri önceliklendirirsiniz (bireysel faaliyetler içindeki kampanya türlerine giriş)?
- c. Testleri ve trendleri göz önünde bulundurarak bir eylem planı, zaman çizelgesi ve kişilikler nasıl oluşturulur?
- d. Bütçeyi nasıl seçersiniz ve zaman içinde nasıl kullanırsınız?
3. Pazarlama Ekibinizi Yönetmek
- a. Bir ajansla işbirliği – olası işbirliği biçimleri
- b. Ajansla işbirliği – avantajları ve dezavantajları
- c. Şirket içi pazarlama ekibini yönetme, görevleri bölme ve performansı en üst düzeye çıkarma
- d. İşleri kolaylaştıran süreçler ve araçlar
4. E-pazarlamanın Etkililiğinin Ölçülmesi
- a. Faaliyetlerin etkinliğini değerlendirirken nelere bakmalısınız?
- b. Temel ölçüm göstergeleri
- c. Örnek kampanya raporlarının analizi (platform raporlarına, Analizlere ve özel raporlara ayrılmış)
Kurs İçin Gerekli Önbilgiler
İnternet pazarlamasına ilişkin temel bilgi.
7 Saat
Danışanlarımızın Yorumları (2)
Irma bize öğrenenler olarak ve iş ihtiyaçlarımız açısından duyarlıydı. Bize aktif bir şekilde kulak verdiğini, bize sunduğu bilgilendirici geribildirimden anladık.
Siobhan - Raintree
Eğitim - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Yapay Zeka Çevirisi
O herkesin sorularına kolayca cevap verdi...Bu, uzmanlığının açık bir göstergesi.
Yunus - Vodacom
Eğitim - Digital Marketing
Yapay Zeka Çevirisi