Eğitim İçeriği

1. İnternet Pazarlamasına Giriş

  • a. “İnternet pazarlaması” ile ne kastediyoruz?
  • b. Performans nedir?
  • c. Dijital faaliyetlerin olanakları (reklam platformları, SEO, analizler)
  • d. Faaliyetlerinizi nasıl planlarsınız?

2. Pazarlama Faaliyetleri için Strateji Oluşturma

  • a. Kısa bilgi hazırlama ve hedeflerinizi tanımlama nasıl yapılır?
  • b. Reklam platformlarını nasıl seçersiniz ve faaliyetleri önceliklendirirsiniz (bireysel faaliyetler içindeki kampanya türlerine giriş)?
  • c. Testleri ve trendleri göz önünde bulundurarak bir eylem planı, zaman çizelgesi ve kişilikler nasıl oluşturulur?
  • d. Bütçeyi nasıl seçersiniz ve zaman içinde nasıl kullanırsınız?

3. Pazarlama Ekibinizi Yönetmek

  • a. Bir ajansla işbirliği – olası işbirliği biçimleri
  • b. Ajansla işbirliği – avantajları ve dezavantajları
  • c. Şirket içi pazarlama ekibini yönetme, görevleri bölme ve performansı en üst düzeye çıkarma
  • d. İşleri kolaylaştıran süreçler ve araçlar

4. E-pazarlamanın Etkililiğinin Ölçülmesi

  • a. Faaliyetlerin etkinliğini değerlendirirken nelere bakmalısınız?
  • b. Temel ölçüm göstergeleri
  • c. Örnek kampanya raporlarının analizi (platform raporlarına, Analizlere ve özel raporlara ayrılmış)

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

İnternet pazarlamasına ilişkin temel bilgi.

 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (2)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler