Eğitim İçeriği

Modül 1: Akıllı ve Hızlı Giriş

Hedef: Temel kavramları tekrar etmeden bilgiyi hizalayın.

  • Etkili benzetmeleri nasıl oluşturun (pazarlama için uyarlanmış benzetme mühendisliği tekniği)
  • ChatGPT'nin ne kadar iyi yaptığı ve yapamadığı nedir? (sınırlamalar ve bunların etrafından çıkma yolları)

Modül 2: Reklam ve Kampanyalar: Daha Hızlı ve Yaratıcı Oluşturma

Hedef: Kampanyalama malzemesinin otomasyonunu ve hızını artırın.

  • Uyarlanmış dil ile davet ve pazarlama e-postaları oluşturma
  • Stil вариантов создание социальных медиа текстов
  • Различным аудиториям подстроить кампании (B2B против B2C, внутренние против международные)
  • Создание сценариев для видео и рекламы
  • Brainstorming with ChatGPT for campaign ideas
  • Practical activity: Create a complete campaign with email, post, CTA, and executive summary

Modül 3: Müşteri İletişimi: Netlik, Hız ve Kişiselleştirme

Hedef: Ticari iletişimin yazılış hızını ve kalitesini artırın.

  • Müşteri hizmetleri metinlerinin yazılması
  • Sunum, takip ve toplantı sonrası e-postaları
  • Akıllı şablonlarla ortak müşteri itirazlarına yanıt verme
  • E-postalar için yapılandırılmış benzetmeler oluşturma
  • Farklı durumlara uygun yeniden kullanılabilir şablonlar
  • Çok dilli mesajların çevirisi ve uyarlanması
  • Raporları ve sunumları çeviri (profesyonel ton kaybetmeden)
  • Pratik etkinlik: Kurumsal bir e-posta + müşteri müzakere e-postasını oluşturmak ve çevirmek

Modül 4: Kontrol ve bütçe yönetimi: Veri ve raporlarda netlik

Hedef: Finansal ve yönetim verilerinin düzenlenmesine, özetlenmesine ve daha etkili bir şekilde iletilmesine yardımcı olun.

  • Basitleştirilmiş açıklamalarla finansal raporları özeti
  • Verilerden sunumlar oluşturmak (PowerPoint/Google Slides)
  • Rapor temelindeki metin ile otomatik slayt yapısı
  • Sorumluluk e-postaları ve iç iletişimleri oluşturma
  • Excel tablolarında tutarlılık ve netlik kontrolü (ChatGPT analiziyle)
  • Pratik etkinlik: Aylık bütçe özeti oluşturmak + ChatGPT ile otomatik 10 slayt sunumu

Modül 5: Araştırma ve Pazar Bilgisi

Hedef: Daha hızlı karar alma için ChatGPT'yi araştırma ve analiz yardımcısı olarak kullanma.

  • Karmaşık, bağlam dolu soruları nasıl sorun (en iyi uygulamalar)
  • ChatGPT ile dış verileri nasıl alabilirsiniz? (ve sınırlamaları)
  • Pratik alternatifler: eklentiler, web tarayıcı (eğer etkinleştirilmişse), yardımcı araçlar
  • Rival analizi için benzetme, halkalara açık veri ve sektör raporları
  • Pratik etkinlik: Rival analizini simüle edin + karar verme derinlemesine görüşler oluşturun

Kapama: İş Akışı Entegrasyonu

  • Google Docs, Notion, Excel vb. ile entegrasyon önerileri
  • Ders sırasında oluşturulmuş benzetme ayarlamaları ve sorular için açık alan

Özet ve Sonraki Adımlar

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Pazarlama ve iletişim iş akışlarının anlaşılması
  • İçerik oluşturma veya kampanya yönetimi deneyimi
  • Önceden AI teknik bilgisine ihtiyaç yok

Hedef Kitle

  • Pazarlama profesyonelleri
  • Reklam ve kampanya ekibi
  • Müşteri iletişimi ve idari personel
 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (3)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler