Eğitim İçeriği
- Müşteri türleri ve Mevcut Müşteri İlişkileri
- “Beğenilebilir Kuruluş”
- CRM Araç Seti
- Çapraz Satış Fırsatlarını Belirleme
- CRM’ye Ulaşmak
- Sonuçları İyileştirmek İçin Bireysel Eylem Planları
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Joe harikaydı, gerçekten etkileyiciydi ve konusunu çok iyi biliyordu. Muhteşem bir oturum, tekrar teşekkürler!
Cerys - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi
Bu çok bilgilendirici bir oturumdu ve işimizde uygulamaya koyabileceğimiz birçok faydalı geliştirme fikriyle ayrıldık. Joe, tartışmaları ve etkinlikleri iyi yönetti - ele alınan etkinlikler ve konular gerçekten ilgi çekiciydi ve hekimiz çok şey öğrendi. Bu aynı zamanda odaya farklı gruplardan insanlar olduğu için herkes için de uygun ve faydalı bir kursdu.
Emily Ferris - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi
Bu, bana CRM konusunda yeni bir perspektif kazandırdı. Bu alakilde eğitim almanın son kez 10 yıl önce olduğuna göre, bu muhteşem bir fırsat oldu ve eski bilgilerimi tazeleme ile birlikte bazı yeni beceriler öğrendim.
Marc Wilson - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi