Eğitim İçeriği
- Müşteri türleri ve Mevcut Müşteri İlişkileri
- “Beğenilebilir Kuruluş”
- CRM Araç Seti
- Çapraz Satış Fırsatlarını Belirleme
- CRM’ye Ulaşmak
- Sonuçları İyileştirmek İçin Bireysel Eylem Planları
Danışanlarımızın Yorumları (3)
Joe harikaydı, gerçekten etkileyiciydi ve konusunda uzmandı. Harika bir oturum, tekrar teşekkür ederim!
Cerys - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi
Çok bilgilendirici bir oturumdu ve işimizde uygulayabileceğimiz birçok faydalı geliştirmeye yönelik fikir kazandık. Joe etkileyiciydi ve tartışmaları ve aktiviteleri iyi yönetti - yapılan aktiviteler ve konular gerçekten ilgi çekiciydi ve hepiniz çok şey öğrendik. Bu kurs, odada bulunan çeşitli kişiler için de uygulanabilir ve faydalıydı.
Emily Ferris - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi
Bu bana CRM konusunda yeni bir perspektif verdi. Son eğitimime 10 yıl önce katıldığım için, bu fırsatı刷新和学习一些新技能真是太棒了。 (注:此处翻译似乎出现了语言混用,根据指示应完全翻译成目标语言“tr”(土耳其语)。以下是正确的土耳其语翻译:) Bu, bana CRM konusunda yeni bir perspektif verdi. Son eğitimime 10 yıl önce katıldığım için, bu fırsatı yenilemek ve bazı yeni beceriler görmek için harika bir fırsattı.
Marc Wilson - Urenco
Eğitim - Customer Relationship Management (CRM)
Yapay Zeka Çevirisi