Eğitim İçeriği

Oturum 1: SharePoint'e Giriş

SharePoint nedir ve ana özellikler nelerdir?

SharePoint sitelerinin türleri: Takım siteleri vs. İletişim siteleri

SharePoint'i navigasyon: menüler, sayfalar ve ana bölümler

İzinler ve kullanıcı yönetimi

SharePoint'in diğer Microsoft 365 uygulamalarıyla nasıl entegre olduğunu öğrenme

Oturum 2: SharePoint'te Belge Kütüphaneleri

Bir belge kütüphanesi oluşturup özelleştirme

Versiyon kontrolu ve belge revizyon tarihi

Belge kütüphanelerinde izin yönetimi

Meta verileri kullanarak belgeleri düzenlemeyi ve arama yapmayı öğrenme

Belge onay akışlarını otomatikleştirme

Oturum 3: SharePoint Listeleri

SharePoint listeleri nedir ve kütüphanelerden nasıl farklıdır?

Özel listeler oluşturup şablonları kullanma

Liste görünümleri, filtreler ve gruplama aracılığıyla işbirliği yapma

Hesaplanmış ve koşullu sütunları kullanma

SharePoint listelerini Power BI ile entegrasyon için raporlamada kullanma

Oturum 4: SharePoint ve Power Automate

Belgeler için bir onay akışı oluşturma

Kütüphaneler ve listelerdeki değişiklikler için bildirimleri otomatikleştirme

Microsoft Forms'tan alınan form verilerini SharePoint'e gönderme

SharePoint ile diğer uygulamalar (örneğin Excel, Planner) arasında veriyi senkronize etme

Akışlarda hataları ve istisnaları yönetme

Oturum 5: SharePoint ve Power Apps

Bir SharePoint listesi tabanlı Canvas uygulaması oluşturma

Power Apps'tan doğrudan SharePoint verisi ekleme ve güncelleştirme

Listeler ve kütüphaneler için formları özelleştirme

Gelişmiş etkileşimler için Power Apps bileşenlerini kullanma

Uygulamayı kullanıcılarla yayınlama ve paylaşma

Oturum 6: Proje İncelemesi

SharePoint ile oluşturulan bir projeyi sunma

İzin ayarlarını ve site yapılandırmasını gözden geçirme

Power Automate ile oluşturulan otomatik süreçleri optimize etme

Çözümle ilgili katılımcı geri bildirimleri toplama

Gelecekteki uygulamalar için iyileştirmeler önerme

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

Hedef Kitle:

Takım liderleri ve SharePoint içeriklerini yöneten veya katkıda bulunan iş kullanıcıları.

Belge akışlarına dahil olan proje koordinatörleri, HR, pazarlama veya operasyon profesyonelleri.

Dahili kullanıcıları destekleyen veya Microsoft 365 ortamlarını yapılandırılan IT profesyonelleri.

Microsoft 365 araçlarını kullanarak iş süreçlerini otomatikleştirmeye ilgilenen herkes.
 

Ön Koşullar:

Temel dijital okuryazarlık: Katılımcılar, web tarayıcılarını ve Microsoft Office araçlarını (örneğin Outlook, Word, Excel) kullanmaya alışmış olmalıdırlar.

Microsoft 365 aşinalığı: Microsoft Teams veya OneDrive'a önceki maruziyet faydalıdır ancak zorunlu değildir.

Kodlama becerisi gerekmiyor: Bu kurs teknik olmayan kullanıcılar için tasarlanmıştır, ancak bazı isteğe bağlı alıştırmalar Power Automate ve Power Apps'ta hafif mantık inşası içerebilir.

 14 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (2)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler