Eğitim İçeriği

Giriş

QML Programming

  • QML sözdizimi
  • Özellik bağlama
  • Qt Quick Global Nesneleri

Qt Quick Elementlar

  • Öğe, dikdörtgen ve metin
  • Resimler
  • Sinyaller ve dolgular

Geliştirme Ortamını Hazırlama

  • Qt Quick'ın kurulumu ve yapılandırılması

QML Temel Kavramları

  • Basit bileşenler oluşturma
  • Basit bileşenleri uygulama
  • Kaynakların girişi
  • QML'de görünümleri kullanma
  • İçerik dolgularının değiştirilmesi

Qt Quick Yerleşimi

  • Yalçıkları kullanma
  • Pozisyonlayıcılar, düzenleyiciler ve akışlarla çalışma

Animationler, geçişler ve dönüşümler

  • Animasyonları ve parçacıkları uygulama
  • Geçişleri kullanma
  • Dönüşümle çalışma
  • Durumlar ve tonlamaların uygulanması

Qt Quick Kontrolleri ve Modülleri

  • Qt Quick kontrollerini kullanarak bileşenler oluşturma
  • Qt Quick kontrol bileşenlerinin uygulanması
  • Bileşenlere özel stiller oluşturmak
  • Bir bileşene özel stili kullanma

Dashboards Uygulamaları ve Prototipleri

  • Uygulamanın işlevselliğini tanımlama
  • Bileşenlerin ve yapıların uygulanması
  • Ana kullanıcı arayüzünün eklenmesi
  • Uygulama değişim mekanizmasını kullanma
  • Bileşenlerin ve uygulama çıkintıların uygulanması
  • Modeller oluşturma
  • Bir kullanıcı arayüzü teması eklenmesi
  • Kullanıcı arayüzünün yanıt verme yeteneklerinin artırılması

Özeti ve Sonuçlar

 7 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Danışanlarımızın Yorumları (1)

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler