Eğitim İçeriği

İnceleme

  • Kalıtım ve Arayüzler
  • Nesne Referansları ve Kalıtım
  • Çok Biçimlilik (Polimorfizm)
  • Arayüz Statik ve Varsayılan Yöntemler
  • Koleksiyonlar ve Jenerikler
  • Jenerikler (Kalıtım, Joker Karakterler)
  • Jenerik Türler Yazma

Design Patterns

  • Nesne Oluşturma
  • Statik Yöntemler ve Alanlar
  • new Operatörü
  • Oluşturma Kalıpları
  • Kalıtım ve Bileşim / Artıları ve Eksileri
  • Bileşik Kalıp (Composite Pattern)
  • İç Sınıflar

Yansıma (Reflection)

  • Class adlı sınıf
  • Alanları, Yöntemleri ve Yapıcıları Bulma
  • Access Alanları, Yöntemleri Çağırma
  • Dizileri İnceleme

Açıklamalar (Annotations)

  • Açıklamalar Java API'sinde (@Override, @Deprecated)
  • Açıklamalar Tanımlama

Fonksiyonel Programming

  • Lambda Express İfade Genel Bakış
  • Lambda Express İfadeleri ve Fonksiyonel Arayüzler
  • Lambda Express İfadelerini Kullanma
  • Yöntem Referanslarıyla Çalışma

Akış API'si (Stream API)

  • Akışlar ve Koleksiyonlar
  • Koleksiyonları Filtreleme
  • Zincirleme ve Ardışık İşlem

Tarih/Saat API'si

  • Eski API'ler
  • Tarih/Saat API'si (JSR 310)
  • Tarihe ve Saate Dayalı Olaylar
  • Zaman Damgaları, Periyotlar ve Süreler
  • Hesaplamalar Yapma
  • Biçimlendirme
  • Yerelleştirme / Zaman Dilimleri

JUnit Temelleri

  • JUnit Genel Bakış, Test Odaklı Geliştirme
  • Testler ve Onaylamalar (Assertions)
  • İstisnalarla Çalışma
  • JUnit ile Testleri Organize Etme
  • Bağlantı Elemanları Yazma - @Before, @After
  • Test Sürümleri ve Diğer Yetenekler
  • Sahte Nesneler (Mock Objects) Genel Bakış

Oluşturma Araçları (Build Tools)

  • Ant Genel Bakış
  • Maven Genel Bakış

Soyut Sınıf (Abstract Class)

  • Soyut sınıfların ilke beyanları ve uygulanması
  • Soyut sınıflarla çalışırken karşılaşılan tipik sorunlar

Uygulama Modelinde Sınıfların, Soyut Sınıfların ve Arayüzlerin Rolü

  • Derecelendirilmiş Java nesne yönelimli soyutlama
  • Tam nesne modeli Java içinde
  • Program modeli, arayüzler, soyut sınıflar ve arayüzler için, uygulamanın her bir alt sisteminin uygulamasından daha fazla esneklik ve bağımsızlık sağlamak üzere yönlendirilir
  • Soyut sınıfların ortak işlevselliği çıkarmak için uygulamaları, esnekliklerini sağlayan arayüzlerle genişletmek için uygulamaları

Uygulama Modelinde Dinamik ve Statik Nesnelerin Rolü

  • Statik Java sınıflar ve bu sınıfların dinamik özellikleri
  • Java içindeki her iki tür varlığın işlevselliğinde bir ayrım yapma ve tipik kullanımlar ve statik ve dinamik varlıklara dayalı çözümlerin tasarımında iyi uygulama örneği
  • Tasarım kalıplarına giriş
  • Fabrika tasarım kalıbına giriş

Basit Türler ve Sınıf Sarmalayıcılarla İşlemler

  • Basit türlerin Java nesne modelinde kullanımını genişletmek için çok önemli gerçekler ve teknikler.
  • Sarmalayıcı sınıfların basit türlerin rolünün tartışılması ve bu türlerin uygulamadaki tipik uygulamaları

Özel Nesneler Java, Sınıf String, StringBuilder ve StringBuffer

  • String sınıfının temel özelliklerinin hatırlatılması ve String nesnelerinin sanal makine tarafından nasıl işlendiğinin tartışılması
  • Tampon sınıflarının kullanımı ve zincirler üzerinde işlem yapılması

Biçimlendirme ve Ayrıştırma, Düzenli Express İfadeler

  • Düzenli ifadelere giriş Java
  • Hem String sınıfı gibi temel tekniklerin hem de bu tür yapılar için özel sınıflara dayalı gelişmiş tekniklerin tartışılması
  • Dize türleri için belirteçlere ayırma, arama ve desen eşleştirme

Kurs İçin Gerekli Önbilgiler

  • Java programlama dili ve OOP bilgisi. Katılımcıların paketler, kontrol akışları ve döngüler, temel somut sınıflar ve temel arayüzler hakkında bilgi sahibi olması gerekmektedir.

 21 Saat

Katılımcı Sayısı


Kişi Başına Fiyat

Yaklaşan Etkinlikler

İlgili Kategoriler